Eshteghal 15 Bاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندارگلستان گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد هفت هزار و 708پروژه در این استان به بهره‌برداری رسیده وبرای 65 هزار نفر در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، معدن و تجارت شغل ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  محمود ربیعی درمراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی ، اقتصادی ، خدماتی و اشتغالزایی شهرستان کلاله افزود: در مدت یاد شده 6700 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته که 4500 میلیارد ریال آن براساس تصویب کارگروه های تخصصی برای راه اندازی 340 واحد تولیدی توزیع شده که 60 درصد این پروژه ها فعال شده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و برمحوریت مردم شکل گرفته است، تصریح نمود : انقلاب اسلامی میراث گرانبهای حضرت امام(ره) است که برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشته شده است.
وی افزود: خدمت صادقانه به کشور و فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت ، خلاقیت وزندگی شرافتمندانه برای مردم از ویژگی‌های نظام است.
ربیعی عملکرد دولت یازدهم را در عرصه‌های مختلف موفق ارزیابی کرد و گفت: دولت در سیاست خارجی توانست مشروعیت حمله نظامی به ایران در سازمان ملل را ملغی و تنش‌زدایی را جایگزین تنش‌زایی بکند.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: عقلانیت در تصمیم‌گیری‌ها ، تاکید بر شفاف‌سازی و اعتماد عالمانه به مردم و ایجاد تعامل و همزیستی مسالمت‌آمیز با دنیای خارج ، عرصه‌هایی است که دولت یازدهم را متمایز نموده است.
ربیعی تاکید کرد: بهترین مصداق تعامل و همراهی دنیا با ایران و ایران با دنیا، توافق هسته‌ای است.
وی تصریح کرد: برای توسعه ، پیشرفت و اجرای نقشه راه استان گلستان نیاز به اتحاد و همدلی و مدیریت بهینه و پیگیری عالمانه داریم.
در این مراسم فرماندار کلاله نیز با بیان اینکه مردم با بصیرت این شهرستان لایق بهترین خدمات هستند ، اظهار داشت: هدف و مسیر ما خدمت خالصانه و صادقانه است و در این عرصه از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنیم.
نصرت برزگر وحدت و همدلی را زمینه‌ساز خدمت سازنده را دانست و افزود: در عرصه خدمت به مردم و نظام اسلامی باید حلال مشکلات باشیم.
فرماندار کلاله در ادامه از بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی 124 پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در ایام دهه فجر خبرداد و گفت: در این ایام 73پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و اجرای 51 طرح نیز آغاز می‌شود.
وی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر 73 پروژه عمرانی با 321 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان افتتاح می‌شود که گازرسانی به 11 روستای بخش‌های مرکزی و پیشکمر از مهمترین آنها است و با این اقدام 2 هزار و 400 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
وی گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی یاد شده ، 93درصد از جمعیت ساکن در شهرستان کلاله از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
فرماندار کلاله گفت: تجهیز و بهره‌برداری از کلینیک تخصصی ، اتاق عمل ، اتاق‌های ویژه زایمان بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله، مراکز بهداشتی درمانی روستایی و پایگاه اورژانس جاده‌ای، بهره‌برداری ازساختمان دانشگاه پیام نور کلاله با زیربنای یک هزار و 400مترمربع، آبرسانی به 9 روستای بخش‌های مرکزی و پیشکمر و 2 پروژه آبرسانی شهری همچنین پمپ بنزین شهرداری شهر فراغی از جمله پروژه‌هایی است که امروز به مناسبت دهه مبارک فحر به بهره‌برداری می‌رسد.
برزگر اعلام کرد: عملیات اجرایی ایمن‌سازی جاده کلاله به سه راهی گالیکش – مشهد به طول 6 کیلومتر ، گازرسانی به 6 روستای کوهستانی نیز به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.
وی درادامه به پروژه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: 41پروژه اقتصادی شامل تولید بتن سیال، طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق کارآفرینی امید که امروز به مناسبت دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
در این آیین نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش ، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وظیفه ما فارغ ازمسائل جناحی، خدمت صادقانه به مردم است.
شهرام کوسه غراوی بابیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: مردم ما در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و پرشور داشته‌اند و دربرابر این همه صداقت و حضور، مسئولان برای تامین رفاه آنان باید تلاش و همت لازم را داشته باشند.
وی افزود : در چارچوب برنامه ششم توسعه درجهت رفاه قشرهای محروم به خصوص برای اقشاری که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند اعتبارهای خوبی در مجلس تصویب شده است.
در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های ویژه دهه مبارک فجر در کلاله، مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گزارشی از افتتاح و آغاز اجرای پروژه‌های ویژه دهه فجر دستگاه اجرایی تحت مسئولیت خود در شهرستان کلاله را ارائه کردند.
شهرستان کلاله با بیش از 110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

هیأت اجرایی و هیأت نظارت انتخابات گنبد با موضوع بررسی شعب اخ

شرایط تحریم دشمنان می تواند تضمین کننده رشد و شکوفایی کشور ش

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، مبلمان و خدمات شهری در گلستان

حضور دانشجویان هلندی در گرگان/ در سفر به ایران مشکلی نداشتیم

پرواز‌های "مشهد" و "زاهدان" از فرودگاه کلاله ‌دایر می‌شود

آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram