Bimarstan Kalalehاخبار شهرستان کلاله- تورکمن نیوز؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله از پایان عملیات اجرایی کلنیک تخصصی بیمارستان رسول اکرم این شهرستان خبر داد وگفت: این مرکز در حال تجهیز است و تا پایان آذرماه سالجاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، دکتر علیرضا ممشلی روز شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله از را اندازی بخش اورولوژی این بیمارستان نیز خبر داد وافزود: عملیات اجرایی احداث و تجهیز زایشگاه بیمارستان کلاله نیز با 10 اتاق زایمان (LDR) همچنین 6 تخت (NICU) ویژه نگهداری نوزادان، به پایان رسیده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به ضرورت افزایش پزشکان متخصص در بیمارستان رسول اکرم (ص) اعلام کرد: در بیمارستان این شهرستان، 23 پزشک متخصص در رشته های مختلف درمانی مشغول فعالیت هستند.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان کلاله به فعالیت های بخش دیالیز بیمارستان رسول اکرم کلاله اشاره کرد وگفت: این بخش با 13 دستگاه ویژه دیالیز خون در 3 شیفت کاری صبح ، عصر و شب به 65 بیمار خدمات ارائه می دهد.
وی خاطر نشان کرد: بیماران دیالیزی یاد شده عمدتا از شهرستان های کلاله ، مراوه تپه ، گالیکش هستند و علاوه بر آنها مسافران از استان های دیگر کشور نیز از بخش دیالیز بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله خدمات دریافت می کنند.
در این نشست فرماندار کلاله نیز با اشاره به فرا رسیدن فصل بارندگی وسرما و پیشگیری ازشیوع بیماری ها، تاکید کرد: مسئولان حوزه سلامت ضمن اجرای وظایف محوله، در هر جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی گزارش اجرایی دستگاه اجرایی خودرا به صورت مستند ارائه نمایند.
نصرت برزگر افزود: سلامت و امنیت غذایی دانش آموزان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است و برخی از بیماری های شایع در مدارس می تواند از طریق دانش آموزان در منازل نیز شیوع پیدا نماید.
وی گفت: آموزش وپرورش، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط ضمن توجه به سلامت و بهداشت دانش آموزان، بایستی در پیشگیری از شیوع انواع بیماری ها تلاش جدی داشته باشند.
شهرستان کلاله با بیش از 110 هزار نفر جمعیت، در شرق استان گلستان قرار دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

فعالیت 850 حلقه چاه آب غیر مجاز در کلاله

درگیری در کار نبوده است/ دانش‎آموزان کلاله از معلم تذکر گرفت

رقابت های ایروبیک قهرمانی بانوان کشور در کلاله برگزار می شود

تولد بیش از 3000 نوزاد سال گذشته در شهرستان کلاله

آماده بهره‌برداری 9 طرح صنعتی گلستان با 150 میلیارد ریال اعت

همراه سرای بیمارستان کلاله ساخته شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram