Mojtaba Akbaryتورکمن نیوز- بندرترکمن: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از افتتاح خانه سلامت و امید و کلینیک فیزیوتراپی این شهرستان خبر داد و گفت: مشارکت مردم برای ساخت این مرکز یکصد میلیون تومان بوده است. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکن نیوز: مجتبی اکبری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه سلامت بندرترکمن با بیان این نکته که زیربنای این مرکز ۳۰۰ متر مربع است، افزود: مبلغ ۵۰ میلیون از سوی هلال احمر استان برای تجهیز امکانات سرمایشی و گرمایشی این مرکز تخصیص داده شد.

وی هدف از ساخت خانه سلامت را پیشگیری و آموزش در بحث سرطان دانست و گفت: با توجه به اینکه گلستان به عنوان قطب سرطان مری و دستگاه گوارش به شمار می رود ساخت این خانه سلامت امری ضروری به شمار می رفت.

اکبری از ویزیت و تست قند و فشار خون رایگان در این مرکز خبر داد و گفت: در خانه سلامت و امید بندرترکمن پزشکان و متخصصین به صورت رایگان و داوطلبانه به مردم خدمت می دهند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، مقرر شد محل استقرار دبیرخانه سلامت و امید در شهرستان بندرترکمن باشد تا پروتکل های اجرایی، بخشنامه و برنامه های مختلف عرصه ملی را با همت این داوطلبان انجام دهیم.

وی با بیان این نکته که افتتاح پایگاه امداد و نجات دراز نو شهرستان کردکوی یکی دیگر از برنامه های هفته هلال احمر به شمار می رود، افزود: این پایگاه با همت عزیزان در استانداری آماده بهره برداری است.

اکبری از افتتاح پایگاه امداد نجات، جاده کوهستان در چهار باغ خبر داد و گفت: اولین مانور بهداشت و درمان در شرایط اضطراری تیم هایی از استان های تهران، البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و مازندران به فرماندهی استان گلستان انجام شد.

وی از برگزاری مانور امداد و نجات زلزله در روستای چجا علی آباد خبر داد و افزود: کاروان های سلامت در طول هفته هلال احمر به شهرستان های مختلف استان اعزام خواهند شد تا به انجام فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، عضو گیری، سازماندهی تیم های عملیاتی، آمورزش های تخصصی و همگانی را از جمله فعالیت های هلال احمر در این هفته دانست و تصریح کرد: امیدواریم که فعالیت ها ارزش افزوده ای برای آمادگی استان باشد.

منبع: مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

دکتر صابری: ۹ پروژه حوزه بهداشت و درمان گنبد کاووس با اعتبار

معاون استاندار گفت: در جریان انتخابات گنبد آرامترین و امن‌تر

طراحی و ساخت شبیه‌ساز فضا توسط محققان ایرانی

بزرگداشت مختومقلی فراغی و احترام به تندیس این دانشمند ترکمن

گفتگو با شهردار اینچه‌برون در خصوص افتتاح راه آهن اترک

استفاده مشروط از خمیر مرغ و ریسک آلودگی‌های میکروبی/ نسخه چا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram