Shaban Qarbaتورکمن نیوز- اخبار گلستان: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: مامورین مبارزه با مواد مخدر این استان طی عملیات‌های مختلف حوزه کاری خود در 10 روز نخست مرداد ماه جاری موفق به کشف و ضبط 471 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، شعبان غربا افزود: فقط در 2 عملیات جداگانه مامورین این واحد پلیسی موفق به کشف 2 محموله بزرگ مواد مخدر در مجموع به وزن 400 کیلوگرم شدند.
وی اظهار کرد: در یک محموله کشف شده 285 کیلوگرم و در محموله دیگر 115 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر در استان گلستان داشتیم.
وی ادامه داد: همچنین طی 10 روز نخست مرداد ماه جاری مامورین مبارزه با مواد مخدر گلستان موفق به دستگیری 180 نفر از سوداگران مرگ اعم از خرده فروش، کلی فروش و معتادین متجاهر در سطح استان شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان در خصوص اخباری مبنی بر توزیع آدامس هایی آغشته به مواد مخدر در سطح استان گفت: گزارش توزیع این مواد تازه امروز به دست ما رسیده و این آدامس ها به D.T (دی تی) معروف است.
غربا با بیان اینکه برخی مطالب منتشره در فضای مجازی صحت ندارد؛ گفت: در هر صورت وظیفه ما ایجاب می کند تا نسبت به موارد مشکوک اقدام کنیم؛ تیم های ما وارد بازار شده اند تا ضمن بررسی موضوع اگر چنین آدامس هایی موجود باشد، آنها را جمع آوری و به آزمایشگاه منتقل کنند./ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

صادرات 269 میلیون دلاری استان گلستان

نتایج اولیه آرای انتخابات ریاست جمهوری: روحانی 14 میلیون /

مرگ یک بیمار به علت کمبود تخت آی سی یو در گنبدکاووس

هفته چهاردهم اسب‌دوانی پاییزه کشور در گنبدکاووس برگزار شد

حضور مادر و نوزادی در صف ثبت‎نام انتخابات و هدیه معاون استان

مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram