hosein ahmadi 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: پتانسیل کمک خیرین به جمعیت هلال احمر گلستان بالاست و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  حسین احمدی در نخستین گردهمایی معاونان جمعیت هلال‌احمر کشور که عصر دوشنبه در گرگان برگزارشد، گفت: مجموعه هلال احمر سازمانی امدادی عام‌المنفعه و خیریه است که ۹۳ سال از تاسیس آن می گذرد و  در کشور از مقبولیتی خاص برخوردار است.

احمدی با بیان اینکه سبقه و تاریخ تاسیس جمعیت هلال احمر نشان دهنده اهمیت این جمعیت است، اظهار کرد: امروزه مراکز درمانی و امکانات رفاهی در استان نتیجه نیت بانیان خیر در استان است که علاقه مند به مشارکت بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه نوع هدایت کارهای خیرخواهانه در سازمان داوطلبان خیلی مهم است، تصریح کرد: پتانسیل کمک خیرین به جمعیت هلال احمر گلستان بالاست و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به سیلی که در سال ۸۰ در استان گلستان رخ داد، اظهار کرد: در این اتفاق نیروهای داوطلب خودجوش در حوزه ساخت و ساز و  کارهای فرهنگی در مناطق سیل‌زده شروع به فعالیت کردند.

احمدی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد غیردولتی و خیریه است و باید اتکایش به همین امور داوطلبان باشد و هم در بحت فرهنگی و هم موضوع درآمدزایی توجه به همین بخش سازمان داوطلبان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان گفت: سازمان داوطلبان یک حلقه ارتباطی بین همه توانمندان و نیازمندان است و باید انسان‌های توانمند علاقه‌مند را پیدا کنیم و نوع ورود آن ها را سازماندهی کرده تا بهترین خدمات ارائه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

معاون جهان کشاورزی استان: تولید شیرخام در گلستان بیش از 240

آغاز عملیات اجرایی سومین مرکز آنژیوگرافی قلب گلستان در گنبدک

آزادی ۲۳ زندانی دیون مالی استان گلستان در دهه فجر امسال

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استان گلستان

راه‌یابی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان به مرحله حذفی

نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram