terafik mehvar jangal golestan 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: سرپرست پلیس راه استان گلستان گفت: ترافیک در محور پارک ملی گلستان تا مینودشت نیمه سنگین گزارش شده اما در بقیه محورهای استان گلستان ترافیک روان است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، علی عبدی اظهار داشت: طرح رزمایش بزرگ ترافیکی در استان گلستان همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند سال گذشته با همکاری همه دستگاه ها آغاز شده است.

وی افزود: هم اکنون همه راه‌های استان باز است و امروز محدودیت ترافیکی نداریم و تنها در محور جنگل گلستان تا شهرستان‌های گالیکش و مینودشت حجم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرپرست پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: عدم توجه کافی به جلو، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ مهم‌ترین عوامل تصادفات در محورهای استان در تعطیلات نوروز بوده است.

عبدی گفت: با وجود حجم ترافیک سنگین و بارندگی‌های اخیر در سطح استان، تاکنون در حوادث مختلف برای مسافران در استان گلستان اتفاق خاصی نیافتاده اما 10 نفر از هم استانی‌های ما در تصادفات جاده‌های فرعی استان جان باختند.

وی اظهار کرد: افرادی که در حوادث مختلف در این ایام جان خود را از دست داده‌اند بیشتر موتورسواران و بومیان استان گلستان بودند.

سرپرست پلیس راه استان گلستان  به رانندگان و مسافران توصیه کرد: با توجه به نزدیکی آبادی‌ها در گلستان، خطرات رانندگی در استان گلستان بیشتر است و با توجه به جابجایی مردم با موتورسیکلت و عابران پیاده، همه رانندگان عبوری از استان دقت ویژه داسته باشند.

سرپرست پلیس گلستان همچنین به موتور سواران توصیه کرد همیشه کلاه ایمنی استفاده کنند چرا که بیشترین آمار تصادفات  جاده‌ای در استان گلستان مربوط به موتورسواران فاقد کلاه ایمنی است.

استان گلستان بیش از 5هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از یک‌‌هزار و 900 کیلومتر آن کوهستانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

39 طرح هادی روستایی در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد

توصیه‌های بهداشتی ذبح دام‌/ در ایام عید قربان رعایت چه نکاتی

پیدا نشدن جسد پس از 6 روز در گلستان / اهمال کاری در امدادرسا

زمان اجرای تعرفه برق مناطق گرمسیری در گلستان پایان یافت‌

تشکیل پرونده‌های برخورد با زمین‌خواری در گلستان ۸۲ درصد افزا

کمبود فضای آموزشی در مناطق شهری گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram