Ordo B Sh Gazتورکمن نیوز- اخبار گلستان:  مشاور امور بانوان گاز استان گلستان گفت: به همت کمیته امور بانوان ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان، تور تفریحی و سیاحتی به بازارچه مرزی اینچه‌برون ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان؛ مطهره فرحی افزود: این اردوی یکروزه که به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و همچنین ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) با هدف ایجاد فضای همدلی، نشاط و شادابی  با حضور 600 نفر از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان برگزارشد تعداد 40 نفر از کارکنان اناث این شرکت نیز حضور داشتند.

فرحی تصریح کرد: در این سفر نمایندگان گاز گلستان ضمن بهره‌مندی از جذابیت‌های تاریخی و طبیعی مسیر، از بازارچه مرزی اینچه‌برون نیز دیدن کردند.

مشاور امور بانوان گاز گلستان در خاتمه با تقدیر از متولیان برگزاری تور تفریحی و سیاحتی بانوان گفت: خوشبختانه سطح مقبولیت همکاران اناث شرکت از برگزاری این برنامه فرهنگی رضایت بخش بوده و امیدواریم بتوانیم اینگونه برنامه‌ها که در تقویت روحیه بسیار اثربخش می‌باشد را ارتقاء دهیم.

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در گنبد کاووس

واکنش قطر به دست دادن ظریف و الجبیر در ترکیه

آسانسورهای غیراستاندارد ادارات دولتی استان گلستان پلمپ می‌شو

اسماعیل تاجی فرماندار مراوه‌تپه: حضور پرشور مردم شهرهای مختل

رؤیای گازی قطع وابستگی به گاز ترکمنستان/احیای یک مسکن

برگزاری دومین جلسه زیبایی اسب ترکمن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram