Hang Marzi02تورکمن نیوز - اخبار استان گلستان: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: در طول سال بیش از یکصد برنامه فرهنگی و عقیدتی توسط سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز از گرگان، حجت الاسلام محمدباقر روحانی‌فر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان اظهار داشت: ارتقاء معنویت و ارتقاء دیانت عملی و التزام عملی کارکنان نیروهای مساح به مبانی دین مبین اسلام یکی از اهداف مهم سازمان عقیدتی سیاسی است.

وی افزود: در این مسیر با برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسی براساس نیاز استان‌ها در حال انجام این امور هستیم.

روحانی‌فر اظهار کرد: در فرماندهی مرزبانی ناجا بیش از 17 هزار نفر در این مسیر و در حفظ یک، 3، 5 و تمام جزء قرآن کریم قدم برداشته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا تصریح کرد: برنامه‌های هدایت‌ سیاسی نیز یکی دیگر از برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی است که کارشناسان به استان‌ها اعزام می‌شوند و جلسات متناوب براساس نیاز روز تنظیم و برگزار می‌شود.

روحانی‌فر افزود: برنامه‌های بصیرت افزایش دینی را در دستور کار داریم که ویژه فرماندهان است که فرماندهان سالانه در شهر مقدس قم گردهم می‌آیند و در یک دوره بسیار منسجم و قوی این ارتقاء معنوی و بصیرت سیاسی را آموزش می‌بینند.

وی اظهار کرد: محور نظام مقدس جمهوری اسلامی معنویت، تقوا واخلاق است که این مهم را سازمان عقدیتی سیاسی در سراسر کشور اجرا می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزانی ناجا افزود: بیش از 100 برنامه در طول سال توسط سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در 6 معاونت در سراسر کشور اجرا می‌شود که تاکید آن بر روی مسائل دینی است.

روحانی‌فر درباره نقش مرزنشینان در تامین امنیت پایدار در مرزها اظهار داشت: یکی از راهبردهای سه گانه مرزبانی ناجا، ارتقاء امنیت با تقویت تعاملات درون و برون‌سازمانی است و هر چه ارتباط ما با مرزنشینان وسیع تر باشد این امنیت افزایش می‌یابد که استان گلستان در این زمینه نمونه است.

در این مراسم حجت الاسلام علی آفتابی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسینی قدردانی شد.

حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسینی رئیس پیشین عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان به درجه بازنشستگی نائل شد./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

اعتراض به کنکور و آزمون در ایران، از دبیرستان تا دکترا

افتتاح فاز دوم بیمارستان كلاله با حضور وزیر بهداشت و درمان

رکورد شنای سوئدی کشور توسط ورزشکار گلستانی شکسته شد/ دیدار ب

پنت هاوس 21 میلیارد و 625 میلیون تومانی در قلب پایتخت + قیمت

ترکمنستان آماده برگزاری بازی‌های آسیای داخل سالن و هنرهای رز

معرفي نفرات برتر دو و ميداني استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram