Nejat ZanRostaii Barfتورکمن نیوز- اخبار استانی: معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان، از نجات جان یک زن در روستای کوهستانی چهارباغ توسط پایگاه امداد و نجات کوهستانی هلال احمر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سید رحیم میرکریمی، درباره جزئیات نجات جان زن شاهکویی، اظهار کرد: صبح روز گذشته در حالی که برف و کولاک زمستانی در محور چهارباغ شهرستان گرگان تمامی مناطق را پوشانده بود، خانواده‌ای از ساکنین روستای شاهکوه سفلی طی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر گلستان درخواست کمک کردند.

میرکریمی تصریح کرد: این تماس تلفنی به دلیل درد شدید در ناحیه شکم خانم ۴۵ ساله‌ای بود که موضوع سریعاً مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌ها با اورژانس انجام شد.

وی افزود: موضوع در دستور کار گروه‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستانی چهارباغ قرار گرفت و با توجه به نزدیکی روستای شاهکوه عوامل امدادی بر بالین بیمار حاضر شدند و پس از مشاوره با اورژانس علت بیماری آپاندیس تشخیص داده شد که باید فوراً به مرکز درمانی منتقل شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: اقدامات انتقال بیمار انجام شد و بعد از هماهنگی با مرکز کنترل عملیات اورژانس و هلال‌احمر مقرر شد پس از عبور از محور کوهستانی خودروی آمبولانس اورژانس در بین راه بیمار را به مرکز درمانی منتقل کند./مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

26 مورد امدادرسانی هلال احمر گلستان در تعطیلات عید فطر

گنبدكاووس ميزبان مسابقات قرآن ويژه خانواده شهدا و ايثارگر گل

اختصاص ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان گلستان

رامین نورقلی‌پور در حوزه انتخابیه غرب گلستان پیشتاز است

کشف۱۳ کیلوگرم گوشت حیوان حمایت شده پارک ملی گلستان

مخالفت صریح رئیس پلیس راهور گلستان با نصب سرعت‌گیر در معابر/

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram