Barg Rostaei03تورکمن نیوز - اخبار استان گلستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان گلستان از نعمت برق‌ برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، از گرگان، علی اکبر نصیری شامگاه یکشنبه در همایش بازنشستگان اداره برق اظهار داشت: هدف‌گذاری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان برای کاهش تلفات خطوط شبکه برق تا 11 درصد است.

وی افزود: تابستان به علت گرمای هوا افت و تلفات برق در استان گلستان 17 درصد بود که این میزان به 14 درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم تلفات برق را به 11 درصد و حدود میانگین کشوری برسانیم.

نصیری گفت: از هم‌اکنون با تعمیرات پیشگیرانه برای قطعی احتمالی در فصل تابستان و برای آمادگی، بیش از 150 ترانس 20 کیلو وات برای جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته انجام شده است.

وی اظهار کرد: با تعویض کابل‌های فرسوده و قدیمی سعی در کاهش تلفات خطوط برق را برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم تلفات برق را به 11 درصد و حدود میانگین کشوری برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: در حال حاضر همه روستاهای کددار بالای 20 خانوار در استان گلستان برق‌دار شده و در تلاش هستیم که 100 درصد جمعیت روستایی از برق برخوردار شوند.

نصیری با بیان اهمیت حفظ ارتباط مردمی، شفاف‌سازی و آگاه‌سازی مردم از عملکرد های صنعت برق را امری اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: یکی از راه‌های رسیدن به اهداف اصل 44 قانون اساسی که در حال اجراست، شفاف‌سازی و مردمی شدن حرکت و تصدی سازمانی است./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

احتمال حضور تیمی از گرگان در لیگ دسته اول والیبال بانوان

تیر خلاص اداره‌کل ارشاد گلستان به فعالیت‌های غیرقانونی هیات

لزوم توجه به صنایع دستی در استان گلستان

یک نفر مصدوم در تصادف موتور سکیلت با سواری گنبدکاووس

برگزاری اولین همایش خیرین ایل‌یار تورکمن صحرا در سالن ارشاد

دستگیری متهم به کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی در کردکوی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram