Bazdid 18 Mاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- عضو هیات عامل و معاون امور دریایی که از سوی مدیران کل حوزه معاونت دریایی همراهی می‌شدند در روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۵/۱۶ از بنادر گز و ترکمن و اسکله‌های مسافری استان گلستان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی بنادر گلستان ، اله یار اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان که در این بازدید هیات بلند پایه مرجع دریایی کشور را همراهی می‌کرد گفت: هدف از این بازدید که در چارچوب بازدید از بنادر شمالی کشور و دریای خزر صورت گرفت، بررسی نحوه مدیریت و برنامه‌ریزی برای سفرهای تفریحی دریایی، بازدید از وضعیت اسکله‌ها، شناورهای تفریحی ، موانع مسیرهای تردد شناورها و مسائل و مشکلات بخش دریایی استان گلستان بوده است.

وی افزود: در روند انجام بازدید گزارشات و توضیحات لازم به همراه مستندات و شرح اقدامات صورت گرفته در هر حوزه کاری از سوی معاون دریایی بنادر گلستان و کارشناسان ذیربط به هیات بازدید کننده ارائه شد.

محمد راستاد عضو هیات عامل و معاون امور دریایی ، نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته اظهار داشت ؛ یک سری موانع و مشکلات نیازمند بررسی بیشتر و پشتیبانی از سازمان را دارد که در بازگشت موضوعات را از سوی معاونت دریایی و ادارات کل دنبال خواهیم کرد.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

 

 

مطالب مرتبط:

اجرای برنامه های بزرگداشت روز گرگان 28 و 29 شهریور

تأکید روؤسای جمهوری ایران، ترکمنستان و قزاقستان بر گسترش همک

جوهره حکومت اسلامی خدمت به مردم و محرومین است

زمین لرزه 2/4 ریشتری علی‌آباد گلستان را لرزاند

ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار نوآموز امسال در مدارس گلستان

دیدار و گفتگو استاندار گلستان با کارکنان برگزاری انتخابات کر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram