Bargh 21 Khاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: از ۱۰ تیر ماه به مدت ۲ ماه، آغاز ساعت اداری استان گلستان به ۶:۳۰ دقیقه صبح تغییر می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از تسنیم٬ علی‌‏اکبر نصیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: کاهش تلفات یکی از شاخصه‏‌های شرکت برق است که نقش عمده‌ای در اقتصاد مقاومتی دارد.

وی تصریح کرد: با همه مشترکان اداری جلسه برقرار و درباره کاهش پیک مصرفی صحبت کردیم و میزان مشترکین اداری 4 درصد است اما 10 درصد برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با بیان اینکه انباشت بدهی در مشترکان اداری وجود دارد، افزود: پتانسیل خوبی برای صرفه‏‌جویی مصرف برق در دستگاه‏‌های اجرایی وجود دارد.

نصیری یادآور شد: توانستیم 100 مگاوات در استان گلستان در سال گذشته صرفه‌جویی کنیم و از این نظر مقام سوم را در کشور بدست بیاوریم.

وی با بیان اینکه 100 مگاوات برابر 100 میلیون دلار صرفه‏‌جویی است، گفت: با فرهنگ‌‏سازی و اعمال یکسری دستورالعمل‏‌ها در دستگاه‌‏های اجرایی این مهم اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خاطرنشان کرد: امسال باید 214 مگاوات صرفه‌‏جویی در مصرف برق در استان داشته باشیم و مهم‌ترین راهکار ما تغییر ساعت اداری در استان است.

نصیری خاطرنشان کرد: با تغییر 1.5 ساعت، ساعت کار اداری پیک مصرف ما 8.8 مگاوات کاهش پیدا می‏‌کند و اگر ادارت ساعت 6.15 آغاز به کار کنند و دستگاه‏‌های اجرایی را یک ساعت زودتر تعطیل کنیم 88 مگاوات به صنعت برق کشور کمک می‏‌کنیم.

وی با بیان اینکه از 10 تیر ماه تا 10 شهریور ماه ساعت کاری در استان تغییر کند، افزود: در بحث برق‏‌دار شدن متقاضایان شهری و روستایی پیش‌بینی کردیم 20 هزار مشترک از نعمت برق بهره‏‌مند شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان افزود: برای صنایع 170 مگاوات برق در سال جاری پیش‌‏بینی کردیم و 2 شهرک صنعتی رامیان و مراوه‌‏تپه با بیش از 11 مگاوات برق مصرفی وارد مدار می‏‌شود.

نصیری افزود: 9 میلیارد تومان ساختمان اداری را در سایت اداری خریداری کردیم و با هماهنگی خزانه بابت بدهی که از شرکت مخابرات داشتیم این زمین‏‌ها را در اختیار گرفتیم.

وی تاکید کرد: یکی از رویکردهای ما کاهش پیک مصرفی است و کل مصرف برق ما در تابستان 1102 مگاوات است که در زمستان به 370 مگاوات کاهش پیدا می‏‌کند و با روش‌‏های نوین باید مصرف را در پیک متعادل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان افزود: از 15 تیر تا 15 شهریور از ساعت 13 تا 15 بیشترین میزان پیک مصرفی برق را در استان گلستان داریم.

نصیری افزود: در بخش تولید در سال 1396 با مشکل جدی رو به رو هستیم و برخی از طرح‌‏های تولیدی به مدار نرسیده و از سویی یک درجه دمای هوای کشور افزایش پیدا می‌‏کند.

گفتنی است با تصویب این طرح در شورای اداری، ساعت اداری با اجرای این طرح از 10 تیر ماه از ساعت 6:30 دقیقه صبح آغاز می‏‌شود.


 

مطالب مرتبط:

۱۲ ساختمان جدید آتش نشانی در گلستان کلنگ زنی می‌شود

آبگیری سد نرماب استان گلستان سال آینده

از سرگیری اجرای مجازات اعدام در ایالت اوهایو آمریکا

کشف بيش از 14 تن شير خام غيربهداشتي در گلستان

چرا خرید و فروش سهام عدالت در سال ۹۴ عملی نشد

پیش بینی حضور 2 میلیون نفر در پیاده روی اربعین سال جاری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram