bargh 26oاخباراستانی-تورکمن‌نیوز-  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طرح "ساعت به وقت گلستان" با هدف کاهش ۲۰۰ مگاواتی برق در استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی اکبر نصیری در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله در راستای کاهش پیک مصرف برق استان گلستان و مدیریت مصرف جلسه‎ای با حضور اعضاء در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

وی تصریح کرد: براساس این جلسه برنامه‎ریزی شد که در راستای کاهش پیک مصرفی در فصل تابستان چه اقداماتی انجام دهیم.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: امید داریم با توجه به اقداماتی که پیگیری خواهیم کرد سبب کاهش مصرف الکترونیکی برق شویم و امسال در این جلسه به نتایج خوبی رسیدیم و تصمیمات خوبی برای کاهش مصرف برق استان اتخاذ شد.

نصیری با بیان اینکه 200 مگاوات صرفه‎جویی برق در فصل تابستان را در دستور کار قرار دادیم، افزود: اگر این میزان صرفه‎جویی اتفاق بیفتد در تامین برق مشترکان در استان مشکلی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: در بخش صنعتی و کشاورزی با طرح‎هایی مانند "ساعت به وقت گلستان" و میثاق نامه که با روسا و مدیران دستگاه‎های اجرایی انعقاد کردیم امید داریم به این هدف برسیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تاکید کرد: سال گذشته ما هدف گذاری انجام دادیم تا پیک مصرفی برق گلستان به یک هزار و 104 مگاوات برسد که با اجرای این طرح  100 مگاوات صرفه‎جویی داشته باشیم که در پایان شهریور ماه 102 مگاوات صرفه‎جویی داشتیم.

نصیری خاطرنشان کرد: بحث صرفه‎جویی مصرف برق بحث ملی و استانی است چرا که اگر یکسری از نیروگاه‎ها برق در پیک سال 1396 به مدار نرسد در کشور با کمبود برق روبه رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه با صرفه‎جویی مصرف برق مشکلی نخواهیم داشت، گفت: در سال گذشته آن دستگاهایی اجرایی که مصرفشان را کاهش دادند تشکر می‎کنم و امید داریم دستگاهی که کمتر همکاری کردند در سال 1396 همکاریشان با ما بیشتر باشد تا بتوانیم در این مسیر قدم‎های خوبی برداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان داشت: پیک مصرف ما در فصل تابستان از ساعت 13 الی 16  در نظر گرفتیم و در تبلغیات طرح ساعت به وقت گلستان و میثاق نامه‎ها به این مهم تاکید شده است.

نصیری یادآور شد: در سال 1395 هدف برای ساعت 13 تا 15 بود و امسال بررسی‌ها را انجام می‎دهیم و شاید یک ساعت این مهم افزایش یابد./تسنیم

مطالب مرتبط:

آزادی دومین زندانی جرایم غیرعمد در گنبدکاووس

متهم جدید دستگیرشده در پرونده نفتی کیست؟

افزایش برداشت كپور و سفید در گلستان/تمدید فصل صید ماهیان است

گرامیداشت حضور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات توسط وزیر ارشاد

کشف 37 تن برنج قاچاق در گالیکش

4300 گلستانی در طرح کارورزی جذب می‎شوند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram