Movazene 19 Oاخبار گلستان-تورکمن نیوز-  عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان گلستان از تلاش شورای متبوع خود برای ایجاد موازنه و همراهی بیشتر میان قومیت‌های مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، رامین نورقلی‌پور در مورد عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان گلستان با بیان اینکه در جلسات شورا مسائل فرهنگی عمده استان مطرح می‌شود، گفت: استان گلستان با دارا بودن تنوع قومیتی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بالایی برخوردار است لذا مسئولان با برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی می‌توانند از این توانمندی‌ها برای توسعه اقتصادی و فرهنگی استان بهره ببرند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود:یکی از دغدغه‌های اصلی شورای فرهنگ عمومی استان گلستان، ایجاد موازنه و همراهی بیشتر به لحاظ فرهنگی بین اقوام و گرایش‌های مختلف مذهبی استان گلستان است.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: گردشگری به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در توسعه اقتصادی و فرهنگی به طور دقیق و دائمی در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گلستان مطرح و راه‌های بهره‌برداری از این ظرفیت استان پیگیری می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تشریح خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گلستان گفت: دستگاه‌های متعدد فرهنگی در رابطه با عملکرد خود در حوزه‌هایشان گزارش‌هایی را به شورا ارائه می‌دهند که براساس این گزارش‌ها می‌توان گفت استان گلستان در مسیر تسهیل مباحث فرهنگی قرار گرفته است.

عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان گلستان تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گلستان نسبتاً منظم برگزار می‌شود و من نیز تا جایی که بتوانم در جلسات شرکت می‌کنم.

منبع:خانه ملت

مطالب مرتبط:

ابلاغ قانون انتقال محکومان به حبس بین ایران و ترکمنستان

آغاز به کار کارگاه آموزشی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی

برگزاری هفته هفتم لیگ برتر استان گلستان

یاش‌اولی‌ها و چالش انتخابات

گزارش هواشناسی استان گلستان در روز انتخابات

همایش طب پیشگیری و ارتقای سلامت در گاز گلستان برگزار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram