Rahsazi 23 Fاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از تخصیص ۱۲ درصدی اعتبارات سال گذشته این اداره کل خبر داد و گفت: در مجموع سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به اداره راه و شهرسازی استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار داشت: مجموع اعتبارات سال 1395 اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در همه بخش‌ها 193 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 19 میلیارد و 600 میلیون تومان نقدی و 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به صورت اسناد خزانه و در مجموع 23 میلیارد و 400 میلیون تومان معادل 12 درصد از کل اعتبار تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های مالی و با اعتبارت تخصیص یافته 250 پروژه در بخش‌های مسکن مهر، ساخت و روکش راه‌های اصلی و روستایی، ابنیه و فنی، ساختمان‌های دولتی، خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن، پروژه‌های عمران بهسازی و راهداری نیز عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان همچنین اشاره‌ای به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اداره کل کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بهسازی محور اق‌قلا –گنبدکاووس به طول 20 کیلومتر، آزادشهر- شاهرود به طول5 کیلومتر، رامیان -شاهرود به طول 10 کیلومتر، بهسازی و چهارخطه کردن محور کردکوی –بندرترکمن به طول 8 کیلومتر، بهسازی گرگان–آق قلا – اینچه برون به طول 20 کیلومتر، تکمیل بزرگراه حد فاصل گالیکش–تنگراه 10 کیلومتر است و افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی با میانگین 54 درصد در حال اجراست.

مبارک‌قدم ادامه داد: استفاده از منابع مالی جدید، تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی شهری ، بهبود شاخص راه‌های اسفالته روستایی، تکمیل ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی نیمه تمام از اولویت‌های سال جاری این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت: در سال‌جاری باقی مانده واحدهای مسکن مهر به متقاضیان واگذار و همه تعهدات دولت در این بخش اجرایی می‌شود.

مطالب مرتبط:

بحران آب در شرق گلستان جدی گرفته نمی‌شود؛ ضرورت تجدیدنظر در

نامحدود شدن سهمیه آرد نانوانی‌های آزادپز استان گلستان

بازدید هیات ژوری جایزه ملی بهترین تجربه‌های بازآفرینی وزارت

پرداخت 110 میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی در استان گلستان/26 می

ایجاد اینترنت بی سیم در مناطق گردشگری گلستان

افزایش تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در گلستان/ توسعه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram