Hoshmand Sazi 10 Eاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: مرحله نخست طرح ملی تجهیز راه‌های اصلی به سامانه هوشمند عبور و مرور جاده ای امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، مهدی میقانی در مراسم افتتاح طرح ملی تجهیز راه‌های اصلی به‌صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: این سامانه با 2.5 میلیارد تومان اعتبار در استان گلستان راه‌اندازی شده و با راه‌اندازی آن بیش از 20 جاده اصلی گلستان تحت نظارت سامانه کشوری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مراسم 527 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و شروع عملیات اجرایی 600 دستگاه سامانه ثبت عملیات عبور و مرور امروز به‌صورت ویدئو کنفرانسی در کشور آغاز شد.

مهدی میقانی با اشاره به اینکه جاده های  گلستان هم امروز از این سامانه بهره‌مند شدند، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه 16 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور امروز در استان گلستان افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه هزینه این طرح از پروژه‌های ملی تامین شده، گفت: با راه‌اندازی این سامانه تا پایان 3 ماه نخست سال آینده، تعداد نقاط ثبت سامانه تخلف در استان به 20 نقطه افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: از ابتدای نوکنده تا پایان جنگل گلستان محور اصلی استان به طول 240 کیلومتر تحت پوشش این سامانه است. در گذشته گلستان در 4 نقطه در جاده‌های استان سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور وجود داشت که امروز این سامانه به بهره‌برداری رسید./تسنیم

مطالب مرتبط:

تصادف در محور گرگان به کردکوی دو کشته برجای گذاشت

آغاز مسابقات "ساخت بازی‌های رایانه‌ای" در استان گلستان

ورزش دانش‌آموزان مدارس استثنایی گلستان رونق می‌گیرد

شکارچی غیرمجاز پرندگان به همکاری با محیط زیست گلستان محکوم ش

محسن چاووشی یک زندانی محکوم به اعدام را نجات داد

قصه چند زن کارتن‌خواب به روايت خودشان /فقط از خدا مرگ می‌خوا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram