Vakil 7 Eاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان گفت: با احتساب 50 نفری که 19 اسفند امسال به جرگه وکلای پایه یک استان می‌پیوندند، در مجموع 523 وکیل در استان گلستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، صادق ریاضی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از این تعداد 388 نفر آقا و 155 نفر خانم هستند.

وی تصریح کرد: در 11 ماهه امسال، تعداد 128 شکایت و گزارش در دادسرای انتظامی ثبت شده که از این تعداد 64 پرونده مربوط به گزارش محاکم قضایی و ریاست کانون وکلای دادگستری گلستان و 64 پرونده دیگر نیز مربوط به شکایت شاکیان خصوصی از وکلا و کارآموزان وکالت استان بوده است.

صادق ریاضی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 95 تا اول اسفند ماه سال جاری، تعداد 152 پرونده در دادسرای انتظامی مختومه شد، عنوان کرد: از این تعداد برای 117 پرونده قرار منع تعقیب، 34 پرونده کیفرخواست و برای یک پرونده عدم صلاحیت به رسیدگی صادر شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان گفت: در 11 ماهه امسال در مجموع 212 پرونده‌ی جریانی در دادسرای انتظامی داشتیم که 152 پرونده مختومه شد و در حال حاضر، تعداد 60 پرونده‌ی جریانی در دادسرای انتظامی این کانون در دست رسیدگی است که از این تعداد،52 پرونده مربوط به سال 95، 5 پرونده مربوط به سال 94 و سه پرونده مربوط به سال 93 است.

وی عمده موارد شکایات و گزارشات مربوط به این کانون را عدم حضور در جلسات رسیدگی، متمرکز امور وکالتی در محلِ غیر از محلِ اشتغال، اختلافات حق‌الوکاله بین وکیل و موکل و رفتار خلاف شأن وکیل عنوان کرد.

صادق ریاضی اظهار کرد: از فروردین سال 95 تا ابتدای اسفند ماه سال جاری تعداد پرونده‌های تسخیری از دادگاه‌ها و دادسراهای استان 367 پرونده بوده که تعداد وکلای تسخیری معرفی شده به دادگاه‌ها و دادسراهای استان به این پرونده‌ها، 414 وکیل بوده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان تعداد افرادی که در دادسرای گرگان مشاوره گرفتند را 2 هزار و 484 نفراعلام کرد و گفت: هر هفته 2 نفر از وکلا به تعداد کثیری از زندانیان گرگان مشاوره می‌دهند و از اول سال تعداد مشاوره رایگان حضوری در کانون، 850 نفر بوده است./ایسنا

مطالب مرتبط:

آمارِ واقعیِ بیکاران در ایران ۱۵ میلیون نفر است

شکست تیم ملی دو نفره تنیس ایران مقابل ترکمنستان در بازی های

فرماندار راز و جرگلان: سیلاب موجب اختلال در تردد خودروها شد

نکته هایی در ارتباط با سلامت زنان که مورد غفلت پزشکان قرار گ

مرزبانان ایران در درگیری با اشرار ضد انقلاب 4 شهید دادند+اسا

دکتر صابری: ۹ پروژه حوزه بهداشت و درمان گنبد کاووس با اعتبار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram