Ramin Nourgholi Pour 3 Eاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنران مراسم 22 بهمن گذشته در شهرستان بندرگز فارغ از اینکه به چه تفکری تعلق دارد، یک نماینده مجلس است و ما در دفاع از جایگاه نمایندگی ایشان به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه نوشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  رامین نورقلی‌پور اظهار داشت: حجت الاسلام مازنی (نماینده مردم تهران) که برای سخنرانی روز 22 بهمن در بندرگز تعیین شده بود از همکاران ما در مجلس دهم است و وظیفه داریم در دفاع از مقام و جایگاه حقوقی ایشان به عنوان یک همکار دفاع کنیم.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان اضافه کرد: مجمع با این نگاه نامه‌ای تنظیم و به هیات رییسه و رییس مجلس تقدیم کرد که در صحن علنی قرائت شود.
وی اضافه کرد: از ریز موضوع لغو سخنرانی حجت الاسلام مازنی در بندرگز مطلع هستم و کار صحیحی نبود؛ هیچ وقت بدون اطلاعات صحبت نمی‌کنم؛ چیزهایی هم که در نامه نوشتیم خیلی کلی بود و برحسب وظیفه نمایندگی اینکار صورت گرفته و به هیچکس جسارت نکردیم.
نورقلی‌پور اظهار داشت: بنده به امام جمعه بندرگز خیلی احترام می‌گذارم و قطعا برای ایشان سوءتفاهم پیش آمده و مطمئن هستم که داده‌های اشتباهی به معظم له داده‌اند.
نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گُمیشان ادامه داد: امام جمعه بندرگز را به عنوان فردی منطقی و معتدل می‌شناسم و اظهارات ایشان در خطبه‌های نماز جمعه برایم غیر منتظره بود.
نورقلی‌پور اظهار داشت: در نامه‌ای که به رییس مجلس نوشتم هیچ اشاره‌ای به امام جمعه محترم بندرگز نکردیم و بنده احترام ویژه‌ای برای ایشان قائل بوده و هستم و به خودم اجازه اسائه ادب نمی‌دهم هر چند ممکن است ایشان مطالبی را به بنده نسبت داده باشد.
امام جمعه بندرگز در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته؛ گفته بود: مردم از مجمع نمایندگان استان گلستان به جهت ادعای بدون دلیل که در نامه‌ای به رئیس مجلس لغو سخنرانی 22 بهمن را محکوم کرده‌اند، گله دارند.
شهرستان ساحلی بندرگز در کرانه شرقی دریای خزر واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

افزایش ۸ درجه ای دما در گلستان/ آخر هفته دمای گلستان کاهش می

همایش بزرگ تجلیل از معلمان نمونه گنبدکاووس در دانشگاه شمس بر

افزایش 70 درصدی تولید میگو در استان گلستان

اعجوبه‌ای با 360 کیلومتر در ساعت سرعت+ عکس

آغاز اردوی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان در گلستان

آتش‌سوزی در برج سرمایه گرگان مهار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram