82365745 71285115اخبار اجتماعی- تورکمن‌نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با گرامیداشت حماسه 9 دی 88، این حماسه را درس عبرتی برای آمریکا و متحدانش دانست که هرگز نباید با آرمان ها و ارزش های انقلاب ملت ایران بازی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد چهارشنبه شب درتجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت مردم گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی متعلق به هیچ فرد، گروه، حزب و جناحی نیست بلکه متعلق به ملت هوشیار و بیدار ایران است.
وی درخصوص دلایل خلق حماسه 9 دی 88 گفت: وقتی ملت ایران ردپا و حضور دشمن را در هتک حرمت به مسجد، مقدسات، پایگاه های بسیج، خیمه عزاداری امام حسین(ع) و ولایت فقیه دید، به سیل خروشانی تبدیل شد و همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
حجت الاسلام ولی نژاد اضافه کرد: هتک حرمت به مقدسات، بالاخص عزاداری امام حسین (ع) که مورد احترام و محبت همه مسلمانان شیعه و سنی ایران اسلامی است، برای ملت ایران قابل تحمل نیست.
وی بابیان اینکه مردم ایران برای انقلاب اسلامی خود هزینه های سنگینی ازجمله نثار خون هزاران نفر از فرزندانشان را صرف کردند، تصریح کرد: ملت ایران هرگز انقلاب و ارزش های آن را به آسانی از دست نمی دهد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره برخی جنایات آمریکا و متحدانش طی 37 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی، یادآور شد: ملت ایران با تاسی از منویات امام راحل و رهبری انقلاب، آمریکا را دشمن اصلی خود می داند و هر جا ردپایی از دشمن ببیند، مقابل او می ایستد.
حجت الاسلام ولی نژاد همچنین آسیب زدن به اصل ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب را از دیگر توطئه های دشمنان در جریان فتنه 88 دانست و گفت: اصل ولایت فقیه که حیات و عزت انقلاب به برکت وجود آن است، برای ملت ایران ، عزیز و مهم است و عبور از خط امام و رهبری توسط هر فرد، گروه و جناحی که باشد، برای مردم قابل تحمل نیست.
وی، قانون را ملاک مهم در کشورداری دانست و افزود: همه افراد، گروه ها و جناح ها باید به قانون احترام بگذارند و اگر در بحث انتخابات اشکال یا اعتراضی است بایستی از مجرای قانون آنرا پیگیری کرد زیرا با اعتراض، شعار و تجمع کردن نمی توان کشور را اداره نمود.
حجت الاسلام ولی نژاد همچنین بابیان اینکه ملت ایران در 37 سال گذشته با همه هستی خود از انقلاب و ارزش های و آرمان های آن دفاع کرده و می کند، اضافه کرد: به همین دلیل است که حماسه 9 دی 88 متعلق به ملت ایران، امام و رهبری، شهدا و خانواده های آنان و همه وفاداران به انقلاب است.
حجت الاسلام علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تشبیه آن به انقلاب سوم، از برگزاری مراسم تجمع این حماسه ساعت 10:30 پنجشنبه درمحل مدرسه علمیه منتظریه این شهر خبر داد.
دراین تجمع که در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، علما و روحانیون، مسئولان و جمع کثیری از مردم این شهرستان حضور داشتند و با سردادن شعارهای انقلابی ضمن محکوم کردن فتنه 88، حمایت خود را از اصل ولایت فقیه و رهبری انقلاب اعلام کردند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

آماده بهره‌برداری 200 کلاس درس در گلستان

قتل‌عام ۸ نفر در ایرانشهر؛ ۵ کودک، ۲ زن و یک مرد/ کشف اسلحه

آتش‌نشانی گرگان تجهیزات کافی برای مهار آتش در ساختمان‌های بل

خرید آغاز شد /۱۱۰۰ تا ۱۴۴۰ تومان، کف و سقف‌ نرخ خرید توافقی

15 تکنیک برای مدیریت دعواهای زناشویی

جریان یاش‌اولی‌ها و نقش زنان در انتخابات مجلس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram