A M Khojemli02تورکمن نیوز - امان محمد خوجملی: شورای شهر و شهرداری یکی از ارگان‌های عمومی متعلق به شهروندان است که عملکرد آن زیر ذره‌بین مردم قرار می‌گیرد.

اوایل که شورای شهر و شهردار یک دست از خودمان انتخاب شد چقدر خوشحال بودیم، حالا مشخص شد اینگونه یکدستی‌ها خیلی هم جای خوشحالی ندارد و در صورت غفلت می‌تواند باعث فساد و آبروریزی شود.

قانون‌گریزی و بی‌توجهی به مقررات و بی‌توجهی برای حفظ بیت‌المال قبلاً یک بار پای مهندس قزلجه شهردار محترم گنبد را به استیضاح کشاند و با به حد نصاب نرسیدن رای موافقین استیضاح به 8 نفر، این استیضاح ناکام و شهردار از آن جان سالم به در برد.

قضیه قزلجه با وساطت یاشولی‌های گنبد بدون اینکه بطور اساسی حل و فصل شود همچون استخوان لای زخم باقی ماند.

اینک این زخم کهنه و چرکین (قانون شکنی، قانون گریزی، حیف و میل بیت المال، توهین، ناسزا و بددهنی و حمله‌ی فیزیکی به چند نفر از اعضای شورا برای چندمین بار توسط شهردار) دوباره سرباز کرده که امیدواریم این معضل هرچه زودتر حل شود اگرنه عوارض آن همه را گرفتار خواهد کرد.

مهندس ابراهیم عطالر خود تحصیل کرده معماری و شهر‌سازی می‌باشد و چندین سال هم در استانداری گلستان مشغول به کار است.

وی به فوت و فن امور شهری کاملاً آگاه است نظرات خود را به صورت مکتوب تحت عنوان استعفانامه و لایحه دفاعیه خطاب به اعضای شورای شهر در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

گویا استعفای وی شب گذشته (جلسه علنی شنبه) در شورای شهر توسط خود مهندس عطالر مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته اما اعضای شورا اهتمام نکرده و مورد موافقت واقع نشده است.

حال احتمال می‌رود در جلسه دوشنبه شب، سلامت روحی شهردار در جلسه‌ی شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اگر این موارد به رای گذاشته شود و شش عضو شورای شهر با معترضان همراهی کنند کار شهردار خاتمه یافته از کار برکنار خواهد شد.

افکار عمومی منتظرند منتخبان آنها در مقابل شهردار که احترام رای ملت را نتوانسته نگه دارد، چکار خواهند کرد؟

آیا معترضان شهردار که از قانون شکنی و تحقیر وی به ستوه آمده‌اند پیروز خواهند شد یا استخوان لای زخم همچنان باقی خواهد ماند که خوب و بد، خشک و تر همه را به کام خود بسوزاند.

اگر اعضای شورا این معضل را اساسی، شفاف و روشن برای مردم حل و فصل کرده مقصرین احتمالی را برای مردم معرفی نکنند همه در کانون آتش آن خواهند سوخت و افراد سالم و پاک هم نمی‌توانند از شعله‌های آن در امان بمانند.

5 اردیبهشت 1395

 

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

راه دریایی جاده ابریشم ایجاد شود/ضرورت گسترش روابط ایران و آ

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گلستان: ۵۷ نفر اراذل و اوبا

آیا یاش‌اولی‌ها از عملکرد شورای فعلی گنبدکاووس رضایت دارند؟!

بارها روییدیم و بارها پژمردیم

نتایج انتخابات نماینده مجلس در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشه

تصویر هنرمندان ترکمن در مراسم افتتاحیه راه آهن ایران، ترکمنس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram