Yagoub-ghoreyshi  2خبرنگار تورکمن نیوز - یاشار نیازی، با مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی آق‌قلادر خصوص هدف اجرای دهکده توریستی در آق‌قلا مصاحبه‌ای داشت که یعقوب قریشی چنین گفت:

با تأکید فرماندار شهرستان آق‌قلا – الیاس هیوه‌چی در خصوص ضرورت افزایش آمار و ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان آق‌قلا، ایجاد دهکده توریستی اقوام با محتوای فرهنگی، بومی، سنتی، صنایع دستی، سیاحتی و گردشگری جهت برگزاری جشنواره نوروزی فرهنگ اقوام در دستور کار ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان آق قلا قرار گرفت و مدیریت اجرایی جشنواره بر عهده شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی آق قلا واگذار شد.

 

 

Yagoub-ghoreyshi  1

تصویری از مدیر عامل شرکت تعاونی یعقوب قریشی و مهندس ناظر فنی - عنایتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان آق قلا در محل دهکده توریستی آق قلا

 

 

یعقوب قریشی اذعان داشت: امیدواریم با توجه به برنامه‌های متنوعی که در طول ایام نوروز خواهیم داشت شاهد افزایش تعداد گردشگران در شهرستان آق قلا باشیم.

 

 

Yagoub-ghoreyshi  5

 

وی افزود: شهرستان آق قلا یکی از مراکز صنایع دستی و سنتی در گلستان و کشور است و در این دهکده توریستی سعی برآن داشتیم تا جایی که ممکن است از اهم فعالیت‌های بومی و فرهنگی و صنایع دستی شهرستان و روستاهای اطراف برگزار کرده و با جلوه بخشیدن در شکل جشن و مسابقات ورزشی آن را به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

 

Yagoub-ghoreyshi  4

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

احداث دهکده سبز گردشگری در گنبدکاووس

اسامی روستا‌های تورکمن صحرا برگرفته از وقایع تاریخی و اصالت

اثر ۸۰۰ ساله در معرض تخریب/ پل تاریخی آق‌قلا نیازمند اعتبار

نام‌نویسی 67 نفر در روز پنجم ثبت نام انتخابات شوراها در شهرس

پل تاریخی آق‌قلا آسیب دید

اهدای هدایا به زبان‌آموزان برتر / مصاحبه با مدیر آموزشگاه نش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram