jangal ramian 01تورکمن نیوز- اخبار محیط زیست: دادستان شهرستان رامیان گفت: گزارش ها و عکس های منتشرشده در فضای مجازی و بعضی رسانه و کانال های خبری پیرامون تخریب جنگل های رامیان کذب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، جعفرابراهیم نیا روشن، عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هیچگونه غارت و دزدی چوبی در جنگل های رامیان صورت نگرفته است و چوب ها و درختانی که قطع و بارگیری می شوند دارای مجوز هستند.   

وی افزود: متاسفانه عکسهای منتشر شده از تصاویر آرشیوی و مربوط به نقاط دیگری است و در طرح بهره برداری قلعه میران رامیان فقط درختان مربوط به طرح جنگل و بهره برداری آن مورد استفاده قرار می گیرد.      

وی تصریح کرد: عکس دستگاه  اسکیدر چرخ زنجیری و نجارانی که در تصاویر فضای مجازی مرتبط با جنگلهای رامیان منتشر شده هیچگونه ارتباطی با طرح فوق ندارند و در بازدید روز گذشته در تمامی منطقه چنین دستگاه یا افرادی مشاهده نشدند.     

دادستان شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: طرح فوق در قالب مصوبات بوده و در این طرح درختان آسیب دیده ، آفت زده، ریشه کن شده و شکسته، پس از قطع جهت استحصال و طی مراحل بعدی بصورت استاندارد تبدیل به هیزم و صنعتی می شوند و مجری طرح با درجه بندی آنها اقدامات بعدی را انجام می دهد.     

وی ادامه داد: تمهیداتی با هماهنگی فرمانداری شهرستان رامیان، ادارات منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین اداره کل منابع طبیعی استان اندیشیده ایم تا کاهش آسیب به جنگل ها بصورت اولویت کاری مورد استفاده قرار بگیرد و هدف اصلی جلوگیری از تخریب جنگل، محیط زیست و حیات وحش باشد.

وی بیان کرد: بهره برداری از جنگل ها با مصوبات قانونی صورت می گیرد و برداشت ها، اصولی بوده و جهت احیا و تنفس جنگل است و کتابچه مخصوص به خود را دارد./ مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

شایعه جزام مرغی؟!

بازدید ۸۰ هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری رامیان

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان رامیان

از صید ماهی سفیرانگلیس تا بافت پارچه ابریشمی توسط همسرش در ر

تکذیب شایعه سرطان کی‌روش در اردوی تیم ملی

کودک ۵ ساله گمشده در جنگل‌های النگدره گرگان سالم پیدا شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram