TurkmensNews vajgoni perayd 01تورکمن نیوز- اخبار حوادث: رئیس پلیس راه استان گلستان از واژگونی خودروی پراید در محور جنگل گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ سرنشین خودروی پراید مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ علی عبدی اظهار کرد: ساعت دو بامداد روز جمعه ۱۶ مردادماه یک دستگاه خودروی پراید در حال عبور از محور جنگل گلستان بود که متاسفانه به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو، ماشین واژگون شد.

وی ادامه داد: خودروی پراید در حال بازگشت از عروسی بود و به دلیل بی احتیاطی راننده دچار حادثه شد که در آن سه سرنشین خودرو دچار مصدومیت شدند.

او با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در زمان رانندگی بسیار مهم است، افزود: رانندگی در ساعات شب بسیار خسته کننده است و راننده خودرو باید پس از چند ساعت رانندگی مداوم، ۳۰ دقیقه تا یک ساعت استراحت کند.

رئیس پلیس راه استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از الزامات برای هر راننده است و اگر به آن ها توجه داشته باشد، کمتر در معرض حادثه قرار می گیرد. امیدوار هستیم تا رانندگان با رعایت نکات رانندگی، سفری ایمن را برای خود تضمن کنند./ مهر

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

سرنوشت پراید و پژو ۴۰۵ در سال جدید!

برجام مثل یک ابر است که می بارد و سرزمین ما را پر آب می‌کند!

درخشش جوان گمیشانی در مسابقات شطرنج

نوجوان گنبدی دریافت رتبه نخست در جشنواره نامه‌ای به امام رضا

مدیر چند شبکه مجازی غیراخلاقی در گرگان دستگیر شد

تشیع پیکر سرباز شهید «امید گرکز» در زادگاهش+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram