imagesتورکمن نیوز - اخبار حوادث گنبد: آتش‌سوزی انبار علوفه کشاورزی را در روستای جاده گنبد - اینچه‌برون کاملا از بین برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، روز گذشته (یکشنبه) در اثر بی‌احتیاطی انبار علوفه کشاورزی اهل سید‌نیاز شهرستان گنبد کاووس در آتش سوخت.

بهزاد محمدی کشاورز خسارت دیده این حادثه به خبرنگار ترکمن نیوز گفت: با زحمت فراوان تا سحرگاه علوفه‌های جمع‌آوری شده از مزرعه را دسته‌بندی کرده و در انبار چیده‌بودند که این حادثه باعث از بین رفتن تمامی علوفه‌های جمع‌آوری شده و از بین رفتن انبار وی شده است.

این کشاورز در توضیح نحوه آتش گرفتن انبار افزود: بی‌احتیاطی از خودشان بوده و خس و خاشاک آشغال‌هایی که آتش زده بودند با ریختن آب روی آن بدون بازرسی زیر توده بازمانده رها می‌کنند که در اثر گرما و جریان هوا دوباره آتش پیشرفت کرده و از قسمت پشت انبار آتش می‌گیرد.

وی افزود: وقتی مهار آتش‌سوزی را از عهده خود خارج دیدند بلافاصله با فوریت‌های آتش‌نشانی تماس گرفته، دام،  تراکتور خود را از انبار خارج کردند.

وی از سازمان آتش‌نشانی شهرستان گنبد کاووس که این روز‌ها در آماده‌باش کامل هستند و بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و از پیشرفت حریق جلوگیری کردند تشکر کرد.

این حادثه خسارات جانی در برنداشت اما 350 دسته علوفه و ساختمان انبار و برخی لوازم این کشاورز در این آتش‌سوزی کاملا از بین رفته است.

گنبدکاووس با 160 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی که بخش قابل توجه این مزارع به کشت محصولات پاییزه (گندم، جو و دانه روغنی کلزا) اختصاص می‌یابد و امسال پیش بینی تولید 325 هزار تن گندم، 90 هزار تن جو و 2500 تن کلزا دراین شهرستان شده است.

گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت و پنج هزارو 27 کیلومتر مربع وسعت بزرگترین شهرستان استان گلستان به شمار می‌رود.

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

 

 

مطالب مرتبط:

بازدید اعضای شورا و شهردار از بیمارستان‌های گنبد بمناسبت روز

آغاز عملیات اجرایی موزه بزرگ باستان‌شناسی در گنبد کاووس

هشتمین جشنواره شاهوار، سی‌ام بهمن در شاهرود به کار خود پایان

موزه‌های گلستان در روز قدس آماده میزبانی از بازدیدکنندگان اس

شناسایی ۶۰ موسسه گردشگری در گلستان/بیش از 1700 شاغل در بخش گ

تشکیل تیم‌های واکنش سریع برای مهار آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram