×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Mirbagheri01تورکمن نیوز - فاطمه عبدی: نشست توجیهی نامزدهای انتخاباتی، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری - تحلیلی شهرستان گنبدکاووس با حضور مدیرکل انتخابات استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، از گنبدکاووس، سیدعلی میرباقری، عصر امروز در نشست توجیهی نامزدهای انتخاباتی، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری-تحلیلی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: فضای پرشتاب مجازی، آینده جهانی را هم تغییر میدهد که قابل انکار نیست و باید طوری حرکت کنیم که از آن استفاده بهینه کنیم.

وی افزود: ابزار و وسایل به‌روز و در حال گسترش است و آنچه باید مورد توجه قرار گیرد استفاده درست و ارزشمند کردن آن است به طوری که با عمل کردن به آن شخص را زیر سوال و مواخذه نرود.

مدیرکل انتخابات استانداری گلستان تصریح کرد: باید مراقب باشیم که در این مسیر و فضا، حیثیت کسی زیر سوال نرود و فقط کاندیداها خود و توانایی‌هایشان را به مردم معرفی کرده و در این راه دیگران را تخریب نکنند.

میرباقری گفت: همه کسانی که به عنوان کاندید برگزیده شدند قابل احترام هستند و اگر فردی در سخنان خود کاندیدای دیگر را تخریب کند خود واجد شرایط نیست.

به گفته وی، بازی کردن با آبروی مردم بسیار خطرناک و از کشتن فرد نیز بدتر است، یکی از رسالت‌های ما در فضای مجازی، ایجابی کار کردن و تلاش برای حضور حداکثری است، حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت و تضمین کننده نظام است.

 

شبکه خبري انتخابات گلستان و ترکمن صحرا:
telegram.me/GolestanEntekhabat94
براي عضويت کليک و جوين کنيد

 

 

 

مطالب مرتبط:

توسعه ساخت و ساز در محدوده شهر جرجان قاچاق آثار باستانی را ا

نشست علمی و فرهنگی دانشجویان ترکمن مقیم پایتخت

برگزاری همایش طبیعت گردی در گلستان

امضای تفاهم نامه بین نظام مهندسی و میراث فرهنگی استان گستان

راهپیمایی 22 بهمن در 6 شهر و روستای رامیان برگزار می‌شود

با این راه ها تشخیص دهید کیلومتر خودرو های دست دوم و کارکرده

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram