×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

AliAsqar Tahmasbiتورکمن نیوز- اخبار انتخابات گلستان: رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با اعلام نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در باره صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نامزدهای نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، علی اصغر طهماسبی اظهار داشت:  با این اعلام نظر دهمین فرایند انتخابات را پشت سر گذاشته و از امروز وارد فرایند یازدهم شده ایم.

وی افزود:پس از اظهار نظر نهایی شورای نگهبان درباره صلاحیت داوطلبان، نتیجه به وزارت کشور و سپس فرمانداریهای حوزه های انتخابیه استانها اعلام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد:با پایان یافتن فرایند دهم برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از امروز وارد فرایند یازدهم می‌شویم که در آن براساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر لزوم رسیدگی دقیق به شکایت داوطلبان، آن دسته از داوطلبانی که در مراحل قبلی توسط هیأت‌های اجرایی، نظارت استان و هیأت مرکزی نظارت تأیید شده بودند اما در فرایند دهم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند به مدت 3روز از تاریخ 17 تا 19 بهمن ماه اعتراض خود را درباره رد صلاحیتشان به مراجع ذیصلاح اعلام کنند.

طهماسبی گفت: پس از دریافت شکایت داوطلبان در شورای نگهبان، از تاریخ 20 تا26 بهمن ماه به مدت 7 روز روند رسیدگی به این شکایات ادامه دارد و در تاریخ 27 بهمن اسامی قطعی و نهایی نامزدها ازسوی وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام می‌شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره خبرگان رهبری در تاریخ 7 اسفند برگزار می‌شود./تسنیم

مطالب مرتبط:

برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه بانوان شرکت گاز گلستان

تیم ملی کشتی ایران در آمریکا قهرمان جهان شد

اجرای ۱۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری و بیابان زدایی در گلستا

امام جمعه بندرترکمن: ریشه معضلات توجه نداشتن به مفاهیم اسلام

افزایش ۸۰ برابری صادرات به آمریکا در پسابرجام

اجرای طرح طاها در واحدهای تولیدی شرق استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram