×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Entekhabat 1تورکمن نیوز - اخبار انتخابات ترکمن صحرا: مطلب ذيل از طرف يكي از كاربران سايت بنام عبدي براي ما ارسال شده است. اين كاربر محترم سايت در اين مطلب با نگاهي كاملا منفي به نشست‌هاي اجماع در حوزه انتخابيه غرب استان نگاه كرده است‌.

مطلب ارسالي، نشست‌هايي كه در هفته‌هاي گذشته به بهانه اجماع در حوزه انتخابيه بندر تركمن – كردكوی برگزار شد، براي رسيدن اجماع به نفع كانديد خاص است.
همانگونه كه همه مي‌دانيم در روزها و هفته‌هايي كه گذشت در شهرها و روستاهاي ما براي اجماع نشست‌هايي برگزار شده است كه به هيچ عنوان صادقانه نبوده و برخي از نيروهاي پشت پرده تلاش مي كنند نتيجه اين نشست ها را به سمت كانديداي مورد نظر خود هدايت كنند.


كانديد مورد نظر آنها ... است. اين كانديدا با اعضاي اصلي اجماع رابطه خوبي داشته است و شنيده هاي ما از آن مي گويد كه بعضي از اعضاي اجماع قول هايي به وي داده اند.اين نشست اجماع چرا مي خواهد جايگاه مردمي كانديداها را ناديده گرفته و اجماع را به سمت نامعلومي ببرد.آيا چون شما با ...مشكل داريد بايد با راي مردم بازي كنيد؟
بدانيد مردم حواس شان به همه چيزها هست و با دقت حركات شما را زير نظر دارند .شما بايد در برابر مردم صادق باشيد‌.


تركمن سسي: بنظر مي رسد اين برادر خوب ما در بحث اجماع با نگاهي يكسره منفي به نيمه خالي ليوان نگاه كرده اند.البته قبل از ايشان نيز در برخي از گروه‌هاي مجازي برخي از فعالان مطالب مشابهي در زمينه عدم صداقت بر خي از افراد در نشست هاي اجماع را مطرح كرده بودند .از ديدگاه ما ممكن است تركيب و شيوه عمل برخي از نشست هاي اجماع مشكلاتي داشته باشد اما بايد توجه داشته باشيم كه اين نشست ها تنها اميد مردم منطقه براي ايجاد همسويي در بين كانديداهاي بومي است .شما تصور كنيد امروز اين نشست ها متوقف شود .گزينه جايگزين اين نشست ها چيست ؟آيا گزينه اي جز پراكندگي و تفرق آراء را مي‌توان مشاهده كرد.


البته اين به مفهوم رد برخي از نواقص فرايند جاري نيست .ما از ابتدا هم گفتيم لازمه توفيق در اين مسير صداقت است .بر اين اساس اگر بخواهند برخي از افراد زير لواي اجماع برخي از بغض‌هاي سنتي خود را خالي كنند اطمينان داشته باشيم در اين دوره بدتر از دوره گذشته زمين خواهيم خورد .بنابراين بايد با صداقت در گفتار و رفتار كارها را پيش ببريم./تورکمن‌سسی

http://www.turkmensnews.com/

 

مطالب مرتبط:

حضور پرشور مردم در حوزه انتخابات شهرستان گنبد کاووس

برگزاری بیش از 250 برنامه در هفته جوان/ راه‎اندازی ایستگاه م

خریداری محصولات کشاورزان توسط ۸۵ مرکز خرید گندم در گلستان

قتل مدیر گروه تلویزیونی جِم در ترکیه/ ترور با ۲۷ گلوله/ عکس

احداث بندرخشک و سایت پتروپالایش در گلستان

صادقلو: بزرگ‌ترین محور همگرایی در گلستان برگزاری سالگرد «مخت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram