×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Entekhabat Kalaleh05تورکمن نیوز - اخبار انتخابات شهرستان کلاله: رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان کلاله گفت: ۸۳ شعبه کار اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در شهرستان کلاله برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، از کلاله، ناصر باقری در جلسه مشترک اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات اظهار داشت: در انتخابات هفتم اسفند 83 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان کلاله کار رای‌گیری را برعهده خواهند داشت.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان کلاله تصریح کرد: با تائید هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله برای رفاه حال مردم  12 شعبه اخذ رای در شهرستان کلاله افزوده شد.

باقری گفت: 62 شعبه در بخش مرکزی و 21 شعبه ثابت و سیار در بخش پیشکمر آرای مردم را  در هفتم اسفند جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد فتنه و کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات هستند اما ما با کمک هم این توطئه را نقش برآب خواهیم کرد و دشمن از شگردهای مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند اما مردم ما با هوشیاری با آن مقابله می‌کنند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان کلاله گفت: هیئت اجرای و هیئت نظارت باید در کنار هم تلاش کنند تا با نظارت درست و شناخت دغدغه‌های رهبری بستر یک انتخابات مناسب و در امنیت را در شهرستان فراهم کنیم تا شاهد انتخابات پرشور باشیم.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت: ما باید مسیر شهیدان را ادامه دهیم و بر پایه قانون باید همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در 7 اسفند ماه داشته باشیم./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

روستای کهنه جلگه در مانه و سملقان خراسان شمالی قرق در خون شد

بستری شدن گوینده خبری تلویزیون در بیمارستان

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در گنبد کاووس

مراکز جامع سلامت در استان گلستان احداث می‌شود

گلستان دچار پدیده گرد و غبار در آینده نزدیک

انصراف 62 نفر از نامزدهای انتخاباتی در استان گلستان تا امروز

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram