kontor gaz 01 اخبار گلستان- تورکمن‌نیوز:‌مانور مقابله با افت فشار گاز استان های شمالی و کسب آمادگی لازم در این بخش و تداوم فعالیت در عملیات گاز رسانی با حضور معاون وزیر ومدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مرکزیت مازندران و همیاری شرکت های گاز گلستان و گیلان به عنوان استان معین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: این مانور در راستای ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با افت فشار احتمالی گاز و پایداری و تداوم فعالیت درعملیات گازرسانی اجرا شد که یکی از الزامات شرکت بویژه در فصل سرد سال می باشد.
وی افزود: در این مانورضمن اینکه اکیپ هایی ازشرکت های گاز گلستان و گیلان برای همکاری ومساعدت حضور داشتند جریان گاز مشترکین غیرخانگی شامل واحدهای تولیدی، تجاری ، صنعتی و ادارات و سازمان های شهر ساری قطع و پس از اتمام موفق این مانور جریان گازمشترکین وصل شد.
جمال لیوانی گفت: در این مانور میزان آمادگی نیروهای عملیاتی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: اعضای ستاد بحران گاز گلستان با حضوردر ستاد مدیریت بحران شرکت از طریق ویدئو کنفرانس در جریان امر قرار گرفتند و ضمن رصد و ارزیابی مراحل اجرای مانور، اقدامات مورد لزوم نیز به آنان یادآوری شد.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت دوگانه سوز کردن مصارف غیرخانگی اظهار داشت: مشترکین غیرخانگی واحدهای خود را به سوخت دوم مجهز نمایند تا در زمان بحران احتمالی از آن استفاده نمایند.
515هزار و 117 خانوار گلستانی شامل یک میلیون و 800 هزار و 860 نفر در 29 شهر و 782 روستا از سوخت گاز بهره مند هستند.
همچنین به گفته جمال لیوانی در بخش صنعت و تولید استان نیز 514 واحد صنعتی عمده از نعمت گاز بهره مند بوده و 59 پروژه گاز رسانی روستایی نیز در دست اجرا است.
مدیرعامل گاز گلستان با توصیه به صرفه جوئی و درست مصرف کردن گاز طبیعی بویژه در فصل سرما، گفت: استفاده از پنجره دوجداره، پوشیدن لباس مناسب در منزل، کنترل دمای منزل بین 18 تا 21درجه سانتیگراد، استفاده نکردن از شومینه و بکارگیری وسائل گازسوز استاندارد توصیه می شود./ ایرنا

با کانال تلگرامی ورزشی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

عروس یک خانواده در رستوران بین راهی جاده هراز شکنجه شد

مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی در گمیشان

کشف جسد فرد ۳۵ ساله در جنگل نوکنده

امید گرکز سرباز انتظامی گرگان در درگیری با مجرم فراری به شها

مسدود چاه‌های غیرمجاز کشاورزی در استان گلستان

ارقام قابل کاشت در گلستان مطالعه دقیق سرزمینی شوند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram