IMG 0356تورکمن نیوز - اخبار اجتماعی: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: داعش با شناخت کامل از توانایی‌ها و قدرت بالای ایران به خصوص در مرزها، جرات نفوذ و نزدیکی به کشورمان را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار سرتیپ قاسم رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  ما اضافه کرد: این گروهک تروریستی در حد و اندازه ای نیست که به خود جسارت نفوذ به خاک ایران را بدهد چون اطمینان دارد هر گونه تحرک آنها به خوبی رصد و در صورت هر گونه اقدامی با پاسخ سخت و کوبنده ایران روبرو خواهد شد.
وی بیان کرد: علاوه بر آن ایران تعامل خوبی با کشور عراق در مرزها دارد و همه هزار و 600 کیلومتر مرزهای مشترک این دو کشور از سوی نیروهای مرزبانی دو کشور کنترل و پشتیبانی می شود.
فرمانده مرزبانی افزود: ارتقای امنیت مرزهای ایران و عراق ضریب ورود و نفوذ نیروهای داعش را به صفر رسانده است و هیچ گونه نگرانی برای احتمال ورود اعضای این گروه به کشور وجود ندارد.
سردار رضایی در عین حال تاکید کرد که امکانات و تجهیزات مستقر در مرزهای ایران نیازمند ارتقای بیشتر و ورود ابزار جدید و مدرن است.
وی گفت: از همه توان و ظرفیت موجود مرزبانی برای حراست از مرزها و افزایش امنیت استفاده خواهیم کرد ولی با توجه به گستردگی زیاد مرزهای ایران و افزایش تهدیدها نمی توان همه این مرزها را با استفاده از نیروی انسانی و بدون کمک گرفتن از ابزار و لوازم روزآمد کنترل کرد.
فرمانده مرزبانی ادامه داد: یکی از لوازم مورد نیاز مرزبانی برای کنترل هر چه بیشتر مرزها برخورداری از شناورهای متناسب با دریاهای شمال و جنوب است تا اعمال قانون با متخلفان به جای ساحل در مرزها انجام شود.
سردار رضایی، استان گلستان را با توجه به برخورداری از 460 کیلومتر مرز آبی و خشکی ، یکی از استان های موفق کشور در زمینه کنترل و مراقبت از مرزها معرفی کرد.

گزارش تصویری استقبال از سردار رضایی و بازدید وی از فرماندهی مرزبانی استان گلستان:

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

توپ طلاي 2014 به رونالدو رسيد

کودکان و نوجوانان به مطالعه تشویق شوند

مسئولان در یک طرح ضربتی با کتک كارتن‌خواب‌ها را از گورستان ب

رژیم غذایی مناسب از ابتلا به سرطان‌ها پیشگیری می‌کند

توجه نکردن به محیط زیست استان گلستان را تبدیل به خوزستان می‌

گزارش تصویری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در حسینیه دزب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram