b_300_300_16777215_00_images_ShoraGonbad_shahrdar-ghezelje.jpgتورکمن نيوز – ياشار نيازي: شوراي اسلامي شهر شب گذشته پس از يک جلسه طولاني با اکثريت آرا با  استعفاي "عبدالمجيد قزلجه" شهردار گنبد موافقت کردند و "سيد سجاد حسيني" را به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

 

خبرنگار تورکمن نيوز به نقل از علي پورمندي رئيس شوراي اسلامي شهر گنبد گفت:  با توجه به قانع کننده نبودن پاسخ شهردار به 22 سوال مطرح شده از طرف شورا به سمت استيضاح پيش مي‌رفت که با وساطت تني چند از اعضاي شورا صلاح بر آن شد تا استعفاي ايشان در دستور کار قرار گيرد.
وي گفت: حسيني سرپرست جديد مسئول سرمايه گذاري شهرداري مي باشد که سابقه دو دوره شوراي شهر آزادشهر و 5 سال شهردار آزاد شهر را در کارنامه خود دارد و با رأي اکثريت اعضاي شورا مصوب و به عنوان سرپرست موقت شهرداري گنبد منسوب شد تا شهردار جديد انتخاب گردد.
"عبدالمجيد قزلجه" شهردار سابق گنبد طي تماس تلفني به خبرنگار تورکمن نيوز اعلام داشت: اينجانب استعفا نداده ام و شوراي اسلامي گنبد پيش از دريافت حکم شهرداري از طرف استانداري حدود يک سال قبل از من استعفاي بدون تاريخ دريافت داشتند که در تاريخ 93/11/19 کتبا به شورا اعلام داشتم که استعفانامه مذکور از درجه اعتبار ساقط مي‌باشد.
قزلجه در ادامه گفت:  در چند روز اخير طرح سوال شورا پيش آمد و اعلام داشتند که پاسخ‌هاي داده شده قانع کننده نيست و مسئله استيضاح را مطرح داشتند که بعد از جلسه ديشب (دوشنبه 27 بهمن) استعفاي بدون تاريخ را به تاريخ 93/11/19 ثبت و در دستور کار قرار داده‌اند.

لطفا نظرات سازنده خود را در قسمت نظرات درج نماييد.

مطالب مرتبط:

اجازه دهید آینده والیبال گنبد را اهالی این رشته انتخاب کنند

درگیری مربی تیم تعاون گنبد با یک خبرنگار/ جواب انتقاد، مشت ن

دعوت شورای اسلامی از مردم شهرستان گنبد کاووس برای حضور حداکث

مراسم نماز جمعه مصلی اهل سنت گنبد کاووس/آخرین نماز جمعه ماه

شورای اسلامی شهر گرگان در مسیر انحلال/ وضعیت شهردار گرگان تع

کاهش ثبت واقع طلاق در گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram