mohamad hamidi 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: فرماندار ویژه گنبدکاووس باتاکید بر تشکیل تیم های نظارتی کارآمد برای نظارت بر بازار در آستانه سال نو گفت: در ایام پیش رو بایستی با نظارت مستمر بر بازار از افزایش بی دلیل قیمت ها و نیز کاهش کیفیت محصولاتی که به مردم عرضه می شود، جلوگیری شود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، محمد حمیدی روز شنبه در جلسه کمیسیون نظارت بر بازار گنبدکاووس که در اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد خاطرنشان کرد: در این راستا بایستی از تمام ظرفیت های قانونی برای بازرسی، نظارت و پایش هرچه بهتر بازار استفاده شود.

وی با بیان اینکه افزایش غیر منطقی قیمت ها در بازار در برهه کنونی هیچگونه توجیه منطقی ندارد، گفت: تیم های نظارتی در صورتی که بتوانند ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهند، بازارها در آستانه نوروز و ایام تعطیلات همچنان ثبات خود را حفظ خواهد کرد و از سوء استفاده های احتمالی در این ایام جلوگیری خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بر به کارگیری افراد فعال و دلسوز به منظور ساماندهی اتحادیه های صنفی شهرستان و نیز تیم های نظارتی تاکید کرد و گفت: به کارگیری اینگونه افراد، تاثیرات مثبت در روند امور گذاشته و از بروز ناهنجاری های می کاهد.
در این نشست اعضای کمیسیون نظارت بر بازار شهرستان گنبدکاووس با بیان نقطه نظرات خود، راهکارهای مختلف را برای ایجاد ثبات و آرامش در بازار در آستانه سال نو مورد بررسی قرار دادند و تشکیل تیم های ویژه نظارت بر بازار مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

الزام ثبت نام در سامانه سناد برای ثبت سفارش کتاب درسی

5 آذر در لابه لای برگ‌های تقویم گم شده است/ رمان و داستان در

جلسه توسعه با سرمایه‌گذاران و علمای گلستان/ گزارش تصویری

عوامل موثر بر سرطان روده با بررسی و هشدار متخصصان پزشکی

ایجاد ۵۵ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در فولاد گلستان

برداشت 80 درصد مزارع کلزا و 46 درصد مزارع جو گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram