Karbalaتورکمن نیوز- اجتماعی: مدیرکل حج وزیارت استان گلستان گفت: تاکنون بیش از 4 هزار گلستانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی راهی سفر کربلای معلی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، رضا درگاهی در جمع خبرنگاران درباره اعزام به عتبارت عالیات اظهار داشت: آخرین فرصت برای ثبت‌نام مردم در سامانه سماح برای زائران عتبات عالیات عصر فردا است.

وی افزود: زائران گلستانی تنها تا ساعت 4‌عصر سه‌شنبه فرصت دارند با مراجعه به سایت سماح برای درخواست سفر به عتبات عالیات ثبت نام کنند.

مدیرکل حج وزیارت استان گلستان تصریح کرد: متقاضیان ثبت‌نام تا ساعت 2‌عصر پنج‌شنبه نیز فرصت دارند با مراجعه به کارگزاری‌های مجاز مدارک خود را تکمیل کنند.

درگاهی گفت: تاکنون بیش از 13 هزار گلستانی در این سامانه ثبت‌نام کرده و بیش از 9 هزار گلستانی روادید خود را دریافت کرده‌اند. این در حالی است که سال گذشته 2 هزار و 500  نفر روادید برای این سفر معنوی دریافت کرده بودند.

مدیرکل حج وزیارت استان گلستان افزود: تاکنون بیش از 4 هزار گلستانی راهی سفر کربلای معلی شده‌اند.

درگاهی تصریح کرد: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اربعین متقاضیان هرچه سریع‌تر به دفاتر مجاز زیارتی استان که در سامانه انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند تا با تکمیل مدارک خود ویزای آن‌ها صادر شود.

مدیر حج و زیارت استان گلستان اظهار کرد: داشتن اصل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دو قطعه عکس و هزینه روادید که برای انفرادی 40 دلار و برای گروهی 30 دلار است، به این دفاتر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امسال برای کاروان‌های پیاده هم داشتن گذرنامه ضروری است، افزود: از خروج زائران فاقد گذرنامه امسال جلوگیری می‌شود./خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط:

برگزاری مراسم گرامیداشت 283-مین سالگرد میلاد مخدومقلی فراغی

بررسی تهیه طرح جامع مبلمان و زیبا سازی شهری در صحن شورای اسل

دانش‌آموزان گلستانی راه و منش سال 1357 را زنده کردند

مشت بر سندان/ تا کی باید در سواحل شمال تلفات بدهیم؟!

توقیف 3 هزار متر تور و دام غیر قانونی از مسیر رودخانه قره‌سو

100هزار تومان ناقابل اضافه حقوق کارمندان در سال 94

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram