Logo AmozeshParvareshتورکمن نیوز- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: چهارشنبه 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حسین توکلی ، با اشاره به مهلت ثبت‌نام این آزمون گفت: این مهلت از روز پنجشنبه 15 مرداد ماه آغاز شد و روز چهارشنبه 21 مرداد پایان می‌یابد.

وی بااشاره به عدم تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون آموزش و پرورش از متقاضیان خواست که در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت‌نام خود از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

توکلی درخصوص زمان برگزاری آزمون بیان کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز جمعه 27 شهریور برگزار می‌شود و کارت داوطلبان نیز از سه روز قبل، یعنی 24 شهریور توزیع می‌شود.

وی همچنین درباره امکان ثبت‌نام معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون توسط آموزش و پرورش تعیین می‌شود و این سازمان تنها آزمون را برگزار می‌کند ، اما در خصوص منع حضور معلولان در این آزمون، در دفترچه آزمون نکته‌ای نوشته نشده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش در ادامه در مورد حداکثر سن برای ثبت نام در آزمون مذکور توضیح داد: بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری، حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس 30 سال و مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر 35 سال است.

توکلی در پاین هزینه ثبت نام متقاضیان برای این آزمون را 480 هزار ریال بیان کرد.

 

امکان ثبت‌نام معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی بهزیستی؛ رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور همزمان با ثبت نام فارغ التحصیلان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از جذب 93 معلول براساس الزام قانون بر جذب 3 درصد معلولان خبر داد.

مهناز کاشی با اشاره به ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از جذب 93 معلول مطابق با قانون جذب 3 درصد خبر داد و گفت: از 3700 نفر مجوز استخدام افراد واجد شرایط براساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور 93 معلول می‌توانند تا 21 مرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش اقدام کنند.

 

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور، افزود: بر این اساس معلولان دارنده مدرک فوق دیپلم و بالاتر می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن در این آزمون استخدامی شرکت کنند و شرط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم 25 سال، لیسانس 30 سال و فوق لیسانس 35 سال است.

وی با بیان اینکه رشته‌های شغلی این آزمون به سه گروه استادکار، هنرآموز و عمومی تقسیم شده است، در پایان یادآور شد: در مجموع فارغ‌التحصیلان 56 رشته با توجه به نیاز استان‌ها می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند؛ این آزمون 27 شهریور برگزار و 24 شهریور کارت ورود به جلسه منتشر می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

ضرورت اصلاح روش مصرف آب در حوزه تولید و کشاورزی گلستان

یک وابستگی اصولی بین کف پیاده‌رو، بیکاری و کارگر وجود دارد/ح

هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال؛ صدرنشین در ساری و مدعیان

اولویت‌بندی ادامه نهضت روکش و آسفالت معابر شهر گنبدکاووس در

سیلاب به 10روستای شهرستان راز و جرگلان خسارت زد

جدال رسانه‌ای قوه قضائیه و دولت/معمای "بازداشت مدیران کانال‌

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram