Dadgahتورکمن نیوز - اجتماعی: مردی که پس از قتل همسر اولش و رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافته بود، همسر دوم خود را هم به قتل رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "تورکمن نیوز"، ظهر دوشنبه جلسه رسيدگي به پرونده مردي كه همسر دومش را به قتل رسانده بود در دادگاه كيفري بيرجند برگزار شد. قاضي پرونده در جلسه اول رسيدگي به پرونده گفت: سوابقي كه بعد از سال‌85 از متهم به‌دست آورديم نشانگر آن است كه متهم در شهرستان بجنورد همسر اول خود را به قتل رسانده كه بعد از مدتي دستگير و به قصاص محكوم مي‌شود اما با رضايت اولياي دم قصاص تبديل به حبس شد كه در زمان حبس نيز متهم مدتي فراري شده بود.

 

رضا داريوش افزود: در سال‌89 از متهم به‌علت تخريب شكايت شد و اتهام‌هاي ديگري از قبيل توهين به اشخاص، مزاحمت و هتك حيثيت هم در پرونده متهم ديده مي‌شود. قاضي رسيدگي به پرونده قتل گفت: متهم در اواخر سال‌91 نيز به‌علت اختلافات خانوادگي همسر دوم خود را به قتل رساند و از همان تاريخ به مكان‌هاي مختلفي ازجمله بجنورد، نهبندان، گنبدكاووس و چالوس فرار كرد و تلاش مأموران نيروي انتظامي 1.5سال بي‌نتيجه ‌ماند تا اينكه در تاريخ 25مرداد‌93 با همكاري اقوام متهم كه از محل مخفيگاهش خبر‌داشتند، وي در شهرستان چالوس دستگير شد.

قاضي داريوش بيان كرد: محتويات پرونده نشان مي‌دهد كه متهم بعد از ازدواج اول با دومين مقتول در شهرستان آمل ازدواج كرده بود كه او را نيز به قتل رساند. وي در ادامه جلسه محاكمه از متهم سؤالاتي كرد كه متهم در پاسخ به آنها و درباره قتل همسر دومش گفت: روز حادثه با همسرم جر و بحثم شد و به‌دليل عصبانيت با روسري مشكي او را خفه كردم.

او ادامه داد: من از نظر عقلي و رواني مشكلي ندارم و اتهامم را قبول دارم. متهم مسئوليت ساييدگي شانه، ساييدگي قفسه سينه، خون مردگي در چشم و لب‌ها، خراشيدگي‌ها، كبودي‌هاي متعدد روي صورت و بدن مقتول را نپذيرفت و مدعي شد كه او را خفه كرده است. قاضي پرونده در ادامه به موضوع جديدي اشاره كرد و به متهم گفت با توجه به اظهارات خودت، اتهام جديد شما آغاز به قتل خانواده‌ات در سال‌90 از طريق ريختن داروي خواب‌آور در غذايشان است، اين اتهام را قبول داريد؟ كه متهم اين اتهام را پذيرفت و گفت: مي‌خواستم آنها را بكشم كه قرص در غذايشان ريختم.

 

قاضي رسيدگي به پرونده قتل در ادامه افزود: به‌دليل فوت مادر مرحومه در سال‌93وراث وي اولياي دم تلقي مي‌شوند و وراث تقاضاي قصاص كردند. در ادامه با توجه به صحبت‌هاي وكيل متهم كه مدعي بود مرد جنايتكار قبل از جنايت به‌دليل مصرف مواد‌مخدر در حالت عادي نبوده است، قاضي دستور انتقال متهم به پزشكي قانوني را صادر كرد تا درباره وضعيت رواني وي هنگام جنايت تحقيق شود و ادامه محاكمه به جلسه بعدي موكول شد.

منبع: همشهری

http://www.turkmensnews.com/

 

مطالب مرتبط:

جلسه ستاد ویژه رسیدگی به حادثه دیدگان منا در گمیشان برگزار ش

چرا به زبان فارسی می‌نویسیم؟

باغبان دیر رسید، دختر 14 ساله در محاصره 5 جوان همه چیزش را ب

بانک مرکزی سپرده‌های مردم را ضمانت نمی‌کند

دعوت کاراته کای گلستانی به اردوی تیم ملی

رییس شورای شهر: خدمات‌رسانی به محلات محروم گنبدکاووس رویکرد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram