Kolangzani Marakea Darmani02تورکمن نیوز- اجتماعی: استاندار گلستان در مراسم کلنگ زنی مرکز جامع سلامت شهر رامیان اظهار کرد: ایجاد مراکز درمانی در اقصی نقاط استان بگونه ای که دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی تسریع یابد، هزینه های مردم را کاهش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ دکتر حسن صادقلو با تاکید بر مبحث سلامت در آموزه های اسلامی، گفت: خوشبختانه طرح جامع نظام سلامت در دولت و استان گلستان، علی رغم تمام گرفتاری ها با قدرت هرچه بیشتر پیگیری شد و سطح مناسبی از رضایت مندی مردم را به دنبال داشت.

 

Kolangzani Marakea Darmani01

 

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ، خاطر نشان کرد: اگرچه خدمات زیادی در زمینه سلامت صورت گرفته است اما متاسفانه برخی از شهرستان ها به دلیل وجود فاصله تاریخی در برخورداری از امکانات نیازمند توجه بیش از پیش هستند.

وی با اشاره به بحث گردشگری سلامت در استان گلستان، یادآور شد: در سال 94 برنامه اجرای دو بیمارستان 800 تخت خوابی گنبد و 1000 تخت خوابی گرگان به عنوان دو زون درمانی استان آغاز می شود تا بتواند خدمات سلامت را به شهروندان گلستان و سیر استان ها و حتی مردم آسیای میانه ارائه دهد.

دکتر صادقلو احداث خانه های بهداشت را خدمتی بزرگ دانست و افزود: خوشبختانه امروز به نقطه ای رسیده ایم که خدمات سلامت در تمامی روستاها و حتی نقاط صعب العبور با وجود خانه های بهداشت در دسترس است.

همچنین در این مراسم ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان حاداث مرکز جامع سلامت شهرستان رامیان را مطالبه ی بحق مردم دانست و اظهار کرد: در این مرکز پس از ساخت و بهره برداری خدمات رادیولوژی، کلینیک تخصصی، درمان های سرپایی، آزمایشگاه مجهز، اورژانس و سایر خدمات درمانی ارائه می گردد.

دکتر ریاحی با بیان اینکه امروز به نقطه ای رسیده ایم که مشکل خانه بهداشت نداریم، خاطر نشان کرد: با ایجاد مراکز جامع سلامت ما متخصصان را به متن جامعه می آوریم تا ضمن حفظ کرامت مردم خدمات لازم به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع سلامت، یادآور شد: اجرای طرح جامع سلامت در استان 25 درصد هزینه های درمانی مردم را کاهش داده و همچنین ایجاد این مراکز جامع سلامت نیز 90درصد مشکلات تخصصی پزشکی مردم را مرتفع خواهد کرد.

لازم به ذکر است در مراسم کلنگ زنی مرکز جامع سلامت شهرستان رامیان سایر مقامات استانی و شهرستانی حضور داشتند.

منبع: استانداری گلستان

http://www.turkmensnews.com

مطالب مرتبط:

لیست کاندیداهای احتمالی شورای شهر آق قلا

مراسم تشییع 6 تن از شهدای منا در گنبد برگزار شد+عکس

تصویر از دورنمای مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در آق‌توقای

محمدباقر نوبخت: دولت از تدوین طرح جامع سیل حمایت می کند

اجرای طرح بیمه سلامت اتباع خارجی در استان گلستان

نام‌نویسی 165 نفر برای رقابت در انتخابات شورای شهر گنبد کاوو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram