taksi TN 03اخبار اجتماعي- توركمن‌نيوز: مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با رانندگانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج و راننده به ازای هر یک نمره منفی 10 هزار تومان جریمه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از افکارنیوز، محسن صالحی مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به توزیع برچسب های نرخ کرایه های تاکسی سال 96 در میان رانندگان تاکسی اظهار داشت: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی سال 96 از 15 تیرماه میان رانندگان تاکسی در حال توزیع است و تاکسیرانان یک ماه مهلت دارند تا برچسب قیمت تاکسی را تحویل و بر روی خودروی خود نصب کنند اما در این میان رانندگان تاکسی های خطی فقط 15 روز مهلت دارند تا برچسب نرخ کرایه تاکسی را بر روی خودرو نصب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با رانندگانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج و  راننده به ازای هر یک نمره منفی 10 هزار تومان جریمه می‌شود.

صالحی گفت: مسافران تاکسی باید بر اساس برچسب قیمت کرایه نصب شده بر روی تاکسی نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند، حال اگر برچسب نرخ کرایه سال جدید بر روی تاکسی نصب نشده باشد، مسافران باید بر مبنای نرخ کرایه سال گذشته، کرایه خود را پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: مسافران تاکسی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در زمینه نرخ کرایه تاکسی شکایات خود را از طریق سامانه 1888 به شهرداری گزارش کنند تا در اسرع وقت به شکایات آن ها رسیدگی شود.

مطالب مرتبط:

اضافه شدن 15 تخت به بخش آی سی یو بیمارستان مطهری گنبد کاووس

لغو حرکت برخی روزهای قطار گرگان - تهران به دلیل کاهش مسافران

پرداخت 60 درصد بهای گندم خریداری شده در گالیکش به کشاورزان

سنجش سلامت دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان در کلاله اجرا می‌ش

عذرخواهی معاون اول رئیس جمهور از مردم/جوانی 10 هزار میلیارد

انتقال آب از گلستان به سمنان منتفی شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram