Naja 12 Tاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از کشف خودروی سرقت شده از مسافران در شهرستان رامیان خبر داد و گفت: پس از وقوع سرقت بلافاصله با اجرای طرح‌های پلیسی، خودروی سرقتی کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی‌اکبر بای صبح امروز اظهار کرد: شامگاه گذشته یک دستگاه خودروی سمند با سه سرنشین که یک خانواده همراه فرزند نوزاد خود بوده برای استراحت در بین راه توقف می‌کنند.

وی ادامه داد: محل توقف این مسافران در محدوده قبل از جنگل دلند بوده و در نقطه‌ای بوده که کاملا تاریک و بدون روشنایی مناسب و به دور از محل اسکان و حضور مسافران دیگر بوده است.

فرمانده انتظامی رامیان خاطرنشان کرد: در همین هنگام یک دستگاه موتورسکیلت با دو ترک نشین پس از مشاهده مسافران بلافاصله با سلاح سرد به آنها حمله کرده و با نیست سرقت خودرو، راننده که یک مرد جوان بوده را از ناحیه سر و چشم مجروح کردند.

بای تاکید کرد: در این اقدام سارقان، خودرو سمند و النگوی مسافر خانم به سرقت رفت که بلافاصله پس از اطلاع موضوع به پلیس، طرح‌های انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان اجرا شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله تمامی محدوده ورودی و خروجی شهر در نظارت کامل تیم‌های گشت انتظامی درآمد و در داخل شهر نیز تمامی گشتی‌های فعال با هوشیاری کامل موظف به گشت‌زنی مداوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: سارقان که عرصه فرار را بر خود تنگ دیدند، خودرو را رها کرده و متواری می‌شوند که خودرو توسط گشت‌های انتظامی کشف شده است.

بای گفت: در حال حاضر اقدامات انتظامی و اطلاعاتی پلیس برای دستگیری سارقان ادامه دارد و خوشبختانه سرنخ‌هایی توسط پلیس بدست آمده که امیدواریم در ساعت‌های پیش رو این افراد دستگیر شوند.

وی متذکر شد: تاکید و توصیه ما به مسافران این است که برای هرگونه توقف و استراحت از مکان‌هایی استفاده کنند که ساماندهی شده باشد و حداقل شاهد حضور تعداد قابل توجهی از مسافران باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان تصریح کرد: مسافران سعی کنند در اطراف اماکن انتظامی، تفرجگاه‌های مشخص شده و دارای امکانات رفاهی و نظارت مردم و عوامل انتظامی و گشتی‌های توقف و استراحت کنند تا دچار چنین حوادث و مشکلاتی نشوند.

بای بیان کرد: توصیه شدید پلیس این است که مسافران از پذیرش نوشیدنی و خوراکی از افراد ناشناس به شدت بپرهیزند تا در دام سارقان و افراد سودجو قرار نگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس 110 گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط:

تمرینی سنگین تیم ملی والیبال در آخرین روز هفته نخست

با این راه ها تشخیص دهید کیلومتر خودرو های دست دوم و کارکرده

نماینده گلستان در سوپرلیگ بسکتبال بانوان صاحب دو پیروزی شدند

تندیس شهید افسردبیر در میدان بسیج گنبد رونمایی شد+تصاویر

برنامه‌های کلان برای صنعت و تجارت گلستان

اعضای باند سرقت طلافروشی شهر مینودشت دستگیر شدند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram