rahpeimai1 2tاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز-  راهپیمایی روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از دقایقی پیش در سراسر کشور با حضور ملت انقلابی ایران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل تسنیم, امروز همه آزادگان و مسلمانان جهان به‌ویژه ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت‌شان از آزادی قدس شریف، شعار همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» را سرداده و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان می‌رسانند.

امروز خیابان‌های سراسر کشور از آغازین دقایق صبح و پیش از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس،‌ شاهد حضور ملت انقلابی همیشه در صحنه برای اعلام خشم و نفرت علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود.

ملت انقلابی ایران اسلامی امروز آمده‌اند تا با شعارهای "وصیت تمامی شهیدان‌، پیروی از رهبری است و قرآن"، "ولایت‌فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است"، ضمن بیعت مجدد با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بر عدم فراموشی موضوع آزادی قدس شریف و فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کنند.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز هم‌صدا با جهان اسلام فریاد "جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست"، "رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" را سر دادند.

راهپیمایی روز قدس در پایتخت معنوی ایران اسلامی آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شده و پس از آن نماز مقدس جمعه در این حرم مطهر برپا می‌شود.

گزارشات میدانی حاکی از این است که تمام مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی مالامال از جمعیت بوده و ولایتمداران دیار امام مهربانی‌ها همراه با تمام ایران فریاد رهایی قدس و برائت از اسرائیل سر داده‌اند.

پلاکاردهای مختلفی در دست مردم مشهد بوده که شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آنها دیده می‌شود.

مطالب مرتبط:

عیادت قرجه طیار از مصدومان بستری در بیمارستان گنبد کاووس+عکس

اعزام تیم شطرنج ایران به بازی‌های آسیایی در ترکمنستان

آنفلوانزای پرندگان در گلستان مشاهده نشده است

سنت‌های عید فطر در ميان ترکمن‌ها

پرداخت 134 میلیارد ریال وام خرید ادوات کشاورزی در گنبدکاووس

کشف سه گونی پول در میان زباله‌های یک خانواده

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram