Saregh 1 Tirاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه در این استان خبر داد و گفت: در این عملیات پنج نفر از سارقان مسلح دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی‌اکبر جاویدان در خصوص دستگیری نفرات اصلی اعضای باند سرقت مسلحانه در گلستان اظهار کرد: پس از اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی و پیگیری اعترافات دو متهم دستگیر شده در نخستین عملیات پلیس، در نهایت اعضای اصلی این باند در مناطق مختلف شهرستان آق‌قلا شناسایی شدند.

وی ادامه داد: در روند شناسایی و دستگیری سه عضو باقیمانده از اعضای این گروه، در یک عملیات دو نفر دیگر شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در اعترافات چهار متهم دستگیر شده، نکته مشترک نام بردن فردی به عنوان سرپرست و نفر اصلی این باند سرقت مسلحانه بود که این فرد در تحقیقات پلیسی شناسایی شد.

جاویدان بیان کرد: پس از اقدام ماموران برای دستگیری این فرد در شهرستان آق‌قلا، وی متوجه حضور ماموران شده و بلافاصله اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز پلیسی، وی برای فرار از دست ماموران برای ساعتی در یکی از منازل روستایی روستاهای شهرستان آق‌قلا مخفی شد.

وی تاکید کرد: متهم که گمان می‌کرد پلیس نسبت به متواری شدن وی اطمینان حاصل کرده و از محل خارج شده است، پس از سرقت موتورسیکلت یکی از روستاییان اقدام به فرار کرد که با حضور دوباره ماموران مواجه شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت دستگیری متهم، ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، متهم را به وسیله شلیک سلاح متوقف کردند.

جاویدان گفت: متهم با وجود مجروح شدن باز هم اصرار به فرار داشت که توسط ماموران دستگیر شد.

وی افزود: در مجموع پنج نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند، یک دستگاه خودرو نیسان، سه دستگاه موتورسیکلت، دام‌های سرقت شده از دامداری مورد نظر، سلاح شکاری غیرمجاز و برخی اقلام دیگر کشف شد.

گفتنی است، بامداد 26 خردادماه جاری اعضای این باند سرقت مسلحانه با استفاده از سلاح شکاری به یک دامداری در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس حمله کرده و پس از بستن دست‌ها و پاهای صاحب دامداری و پسرش، سه راس گاو و گوساله و گوشی تلفن همراه این افراد را سرقت کردند که روزهای گذشته رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر دستگیری دو نفر از اعضای این باند را در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

مطالب مرتبط:

بندرترکمن قهرمان تکواندوی المپیاد ورزشی گلستان شد

حضور یک گلستانی در اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی ‌والیبال زنا

پلمپ دو پارک بازی در رامیان و دلند

حضور 3 گلستانی در تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر 18 سال

تاکید ائمه جمعه گنبدکاووس/مسوولان،خدمت به مردم را سرلوحه کار

اهالی چای‌بویی گنبد از شورا درخواست کردند به آسفالت و جوی فا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram