Haj 21 Oاخبار اجتماعی-تورکمن نیوز-  رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و مدیریت بحران برای زائران، مدیران کاروان‌های ثابت در هتل‌ها و پزشکان در برنامه حج سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سید‌علی مرعشی با اشاره به برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات کلان برای برگزاری حج و عتبات سال جاری اظهار داشت: طبق جلسه‌ روز گذشته بر اساس برنامه هفتگی جلسات، بنا شد گزارش جمع‌بندی نهایی دوره‌های امدادونجات و مدیریت بحران برای فصل حج تشریح و بررسی شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به تشریح برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ستاد بحران و امداد و نجات برنامه حج سال جاری افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد با توجه به تجربه تلخ حادثه منا، برنامه‌ریزی خاصی برای برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امدادرسانی در سطوح مدیریتی و زائرین صورت پذیرد.

وی با اعلام اینکه پروتکل این طرح در مرکز پزشکی حج و زیارت آماده و به اطلاع شورای برنامه‌ریزی رسیده است، گفت: در این پروتکل، سرفصل‌ این دوره‌ها برای زائرین، پزشکان و مدیران کاروان‌های ثابت هتل‌ها مشخص و به اطلاع شورای برنامه‌ریزی برای اجرا در مراحل بعدی رسیده است.

منبع:ایرنا

مطالب مرتبط:

هیات دولت تصویب کرد؛ واحد پول ایران از "ریال" به "تومان" تغ

سردار آزمون دلیل نرفتن به تیم فوتبال لیوپورل را اعلام کرد

تحویل ناوچه 50 فوتی با موتور جی ام به دریابانی شهرستان گمیشا

شمار جان‌باختگان ایرانی حادثه مِنا به ۱۶۹ نفر رسید

کارشکنی‌های فدراسیون سوارکاری برای واگذار نشدن مجموعه‌های سو

سیستم آموزشی کشور به اندازه کافی به ترویج فرهنگ ایثار و مقاو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram