Behzisti 7 Eاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز: مدیرکل حراست بهزیستی به واگذاری 92 درصد ماموریت‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: باید نظارت مستمر و دائمی برای پیشگیری از جرم و تامین سلامت اداری انجام و مکان‌های مهم و بحرانی این حوزه در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، رنجبران در همایش علمی-کاربردی سلامت نظام اداری در گرگان اظهار کرد: سلامت اجتماعی و سلامت اداری را که بخش کوچکی از سلامت جامعه محسوب می‌شود،با تکیه بر خدا محوری و دین محوری محقق نماییم.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی نیز با اشاره به اینکه اولویت‌ها و جنس نظارت‌ها در سازمان متفاوت شده است، گفت: امسال در سه استان خراسان رضوی، یزد و فارس نظارت مدیریتی بر شهرستان‌ها را آغاز نموده‌ایم و در سال آینده این ارزیابی در تمامی شهرستان‌ها اجرایی و در ادامه نظارت بر مراکز انجام خواهد شد.
حسین موسوی چلک به اهمیت آسیب‌شناسی تمام حوزه‌ها و واحدهای بهزیستی پرداخت و گفت: با این کار هم اینک شاهد کاهش 53 درصدی در سطح کلان و 95 درصدی شکایات در حوزه استانی هستیم.
همایش علمی - کاربردی و کارگاه آموزشی یک‌روزه سلامت نظام اداری با حضور کارکنان و کارشناسان بهزیستی استان گلستان برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: این همایش به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر کارکنان فعال در پست‌های حساس برگزار شد.
ابراهیم غفاری؛ مهمترین موضوع سلامت نظام اداری در بهزیستی را نظارت بر مراکز عنوان نمود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که تعداد معلولین استان 50 هزار نفر بوده که با احتساب اعضای خانواده‌های آنها 105 هزار نفر می‌شوند.
به گفته وی؛ همچنین 63 هزار و 400 زن سرپرست خانوار زیر پوشش برنامه‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد بوده که از این تعداد 37 هزار و 400 نفر مددجوی امداد هستند./ایرنا

مطالب مرتبط:

نشست قرجه طیار با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرور

پیشنهاداتی برای آموزش زبان ترکمنی در دانشگاه‌ها و مراکز آموز

حمیدی: بهره‌برداری از طرح فاضلاب و تصفیه خانه در گنبد بازتول

تدارک طرح نظارت بهداشتی نوروزی دامپزشکی گلستان با 19 گروه

روسیه، چین و تایوان؛ دغدغه‌های «ترامپ» در شب سال نو میلادی

اعزام ۶ کاروان سلامت به مناطق محروم استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram