Shabake Ejtemaiiاخبار اجتماعی- تورکمن‌نیوز: سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید شهروند گرگانی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه پلیس فتا، سروان صاحبکاران اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضائی مبنی به خواسته مقام قضایی، خانمی به هویت معلوم به عنوان شاکی اذعان داشت فردی ناشناس با بدست آوردن تصاویر شخصی اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده و با تهدید، خواستار تمکین به خواسته نامشروع با وی را داشته است.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود: با توجه به این موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در ابتدای امر در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی که اقدام به این کار کرده با اطمینان از عدم شناسایی خود به علت استفاده از مشخصات جعلی بر فعالیت مجرمانه خود اصرار می‌ورزد.

وی گفت: با به کارگیری روش‌های خاص پلیسی و ردزنی‌های اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی محرز شد که مدیریت صفحه مطروحه توسط 2 فرد جوان ساکن در یکی از استان‌های همجوار انجام می‌شود.

صاحبکاران افزود: با هماهنگی با دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب گرگان به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای استان، نامبردگان در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه پلیسی دستگیر و پس از هدایت به مقر پلیس فتا، متهمان که در ابتدای امر منکر هر گونه بزه انتسابی بودند در نهایت در مواجهه با ادله و مدارک غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشوده و ضمن اعتراف صریح به بزه ارتکابی عنوان کردند که با سوء استفاده از غفلت شاکی تصاویر شخصی وی را به دست آورده و با اهداف شوم اقدام به تهدید وی کرده اند.

وی اظهار کرد: پرونده به جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند، موضوع را به مراجع قضایی و پلیس گزارش کنند.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از شهروندان خواست  تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 21822967 و  21822943 گزارش کنند.

مطالب مرتبط:

آغاز مطالعات پهنه بندی خطر زلزله در گرگان

از وزیر و وکیل تا ایران و توران در بین ترکمن‌ها

6 طرح عمرانی در روستاهای گنبدکاووس با هزینه 152 میلیارد ریال

بستری شدن گوینده خبری تلویزیون در بیمارستان

نمایش طنز با هدف آموزش نکات ایمنی در گرگان برگزار شد

فراخوان عمومی اعطای پروانه دفاتر پیشخوان در استان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram