ragebi banovan 01تورکمن نیوز- اخبار ورزشی بانوان: رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان گفت: رقابت های تگ راگبی قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور با حضور تیم هایی از استان های مطرح کشور روز جمعه هفته جاری به میزبانی گرگان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، منصور دمیرچی اظهار کرد: در این رقابت ها 12 تیم حضور دارند که به مدت یک روز برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه می دهند.
وی بیان کرد: تیم گلستان در دوره گذشته این رقابت ها به مقام قهرمانی رسید و در مسابقات امسال با دو تیم و برای دفاع از جایگاه خود با حریفان رقابت خواهد کرد.
رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود: این مسابقات در دو وقت هفت دقیقه ای برگزار می شود که با توجه به حضور تیم های مطرح کشور و کادر فنی تیم ملی برای انتخاب نفرات عضو تیم ملی تگ راگبی دختران زیر 16 سال ، انتظار کیفیت فنی بالای این رقابت ها دور از انتظار نیست.
دمیرچی ادامه داد: تگ راگبی یکی از رشته های زیر مجموعه راگبی است که با تغییر برخی قوانین و کاسته شدن از خشونت های معمول، در رده سنی نوجوانان برگزار می شود.
وی گفت: این رشته ورزشی هم اینک فقط در شهرستان بندرگز در غرب گلستان به صورت جدی و حرفه ای دنبال می شود و به دلیل وجود برخی مشکلات و محدودیت ها، هنوز موفق به فراگیر کردن آن در شهرهای دیگر استان نشده ایم.
رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان بیان کرد: شهریورماه امسال هم مسابقات لیگ دسته اول راگبی کشور به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد که برای حضور قدرتمندانه در این رقابت ها هم به دنبال تشکیل تیمی منسجم و قدرتمند هستیم./ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

مطبوعات گلستان دوران کودکستان خود را سپری می‌کنند

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

منهدم شدن ۴۵ باند توزیع مواد مخدر در گلستان

اگر روحانی سال ۸۴ رییس جمهور می‌شد…

پیام تبریک دبیر کمیته اقوام و مذاهب گلستان به مناسبت هفته وح

هنرمندان استان گلستان از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بی‎بهر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram