Rozita Ghaffari01رزیتا غفاری در گفتگو با سایت ورزش بانوان گفت: برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها احتیاج به جایگاه مجزا است.
تورکمن نیوز - ورزش بانوان:  اگر در حال حاضر به خاط یک سری مسائل به وجود آمده متاسفانه خانم‌ها از این حضور محروم شده‌اند در حالی که این حق مانند حق لذت بردن و تشویق کردن کاملا بدیهی به نظر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، «رزیتا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون، سال هاست مربی اسکی هم است. وی نظر خود در مورد حضور بانوان در ورزشگاه را در گفتگو با خبرنگار سایت ورزش بانوان چنین مطرح کرد:

من با این حضور موافقم ولی به این صورت که یک جایگاه مجزایی برای بانوان در نظر گرفته شود که خانم ها با امنیت بیشتری به تماشای مسابقات بپردازند.

وی در ادامه افزود: بنده به شخصه با حضور بانوان در ورزشگاه موافقم و اگر فضایی مجزا را برای حضور خانم ها در نظر بگیرند، بسیار مناسب تر است به هر حال بانوان این مملکت هم حق دارند برای ورزش هم مثل دیگر فعالیت های مشارکت داشته باشند.

خانم غفاری ادامه داد: بانوان همانگونه که باید از تمام فعالیت های ورزشی بهره مند شوند و لذت ببرند، باید لذت تماشا کردن ورزش هایی چون والیبال و فوتبال را هم داشته باشند چرا که این دیدن ها باعث تخلیه هیجان های و بسیار برای روحیان خانم ها لازم و ضروری است.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین گفت: اگر در حال حاضر به خاط یک سری مسائل به وجود آمده متاسفانه خانم ها از این حضور محروم شده اند در حالی که این حق مانند حق لذت بردن و تشویق کردن کاملا بدیهی به نظر می رسد.

این مربی اسکی با توضیح در مورد ضرورت ورزش کردن برای بانوان گفت: ورزش کردن یک فعالیت بدنی بسیار مهمی است که علاوه بر تامین سلامت جسمانی، شادابی خاصی را برای روح و روان همه افراد به همراه دارد، مخصوصا برای بانوان که یک سری روحیات خاصی را دارند و ورزش ابزار ارزشمندی برای تعادل روحی آنهاست. چرا که همه ورزشکاران هم بر این نکته واقف هستند که بعد از ورزش هم خواب بهتری دارند و هم اینکه از بسیاری از بیماری های روحی و روانی در امان هستند.

غفاری در پایان با اشاره به عملی شدن این طرح و حضور در استادیوم گفت: امیدورام این قضیه صرفا برای سلامت خود خانم ها باشد نه اینکه نگاه جنسیتی داشته باشیم و واقعا این حق را برای خانم ها طبیعی بدانیم که برای انرژی انبار شده خود هم که شده به ورزشگاه بیایند که این خود بسیار لذت بخش و آرامش دهنده است و اینکه ما بخواهیم برخورد با این حضور داشته باشیم قطعا به ضرر نیمی از جمیت کشور یعنی بانوان خواهد شد.

منبع: ورزش بانوان

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

سویجی‌وال در بازی‌‌های بومی، محلی و آئینی جشنوار اقوام به مق

یک روش عالی برای مزه دار کردن ماهی

مادری که فرزندانش را به قتل یکدیگر تشویق کرد! +تصاویر

کشف بیش از یک میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق در گلستا

اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع امسال در گلستان تا پایان اسفند

ارتقای دو پله‌ای جایگاه IRISL با کشتی‌های کره‌ای/ یاردهای ای

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram