Hamidi01تورکمن نیوز- ورزشی: فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت، در ادارات شهرستان فضایی برای ورزش بانوان اختصاص داده می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ محمد حمیدی، ظهر یکشنبه در جلسه کمیته بانوان و خانواده در محل فرمانداری گفت: در این کمیته ۶ کارگروه خانواده و مشاورین، خانواده و آموزش، خانواده و اشتغال، خانواده و تامین اجتماعی، خانواده و جمعیت و خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت دارند.

وی افزود: نظر داریم درباره قرار دادن ساعات ورزشی اختصاصی برای بانوان شاغل ادارات شهرستان، هر روز ساعت ۸ الی ۸:۱۵ و ۱۱ الی ۱۱:۱۵ دقیقه به صورت اجباری در هر اداره فضایی برای ورزش بانوان اختصاص داده شود.

فرماندار ادامه داد: بدین منظور ابتدا نرمش در تمام ادارات به مدت یک ساعت برای تمامی شاغلین پیش بینی شده تا نحوه درست نشستن و ورزش های متناسب برای نشستن زیاد و کار با سیستم کامپیوتر آموزش داده شود.

حمیدی گفت: در بخش مصوبه آموزش فرزند پروری نیز هر سه ماه یکبار با همکاری اداراتی چون مرکز بهداشت، شهرداری و شورای شهر، آموزش و پرورش و غیره برای عموم بانوان و خانواده ها در یکی از سالن های شهر توسط اساتید آموزش های لازم برگزار خواهد شد.

سکینه جمعه نیا مشاور فرماندار نیز گفت: ضرورت جایگاه خانواده در جامعه به درستی درک نشده است و هر مقدار در این بخش هزینه شود به عنوان سرمایه گذاری خواهد بود.

وی افزود: از ۵۰۰ پرونده موجود طلاق، ۳۰۰ مورد آن سنین بین ۲۰ تا ۲۴ سال را دارند که ضرورت آموزش احساس می شود.

جمعه نیا ادامه داد: طی بررسی های انجام شده در بین معلمان دوره ابتدایی استان گلستان ۱۹ و هشت دهم درصد آنان در سلامت روانی مشکل داشتند که به همین منظور پرسشنامه پایش سلامت روانی با ۲۵ سوال در اختیار شاغلین ادارات جهت شناسایی آسیب موجود قرار داده خواهد شد.

وی گفت: هدف ما این است که در نگاه کلی سلامت بانوان شاغل و در نگاه جزئی آسیب های موجود در هر اداره از لحاظ سلامت روانی بررسی شود.

منبع: مهر

http://www.turkmensnews.com

مطالب مرتبط:

عفو ۱۶۰۰ زندانی در ترکمنستان

چین در کمین جاده ابریشم

سازمان انرژی اتمی، پیگیر تخلیه پساب حاوی اسید و عناصر پرتوزا

ظرفیت 30 میلیون مترمکعبی گاز عادلانه بین گلستان و مازندران ت

برگزاری تجمع زنان مدافع حریم خانواده در گرگان

حضور ورزشکار گلستانی در اردوی تیم ملی امید والیبال ساحلی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram