Basketbal 1 Bاخبار ورزشی بانوان-تورکمن‌نیوز: تیم بسکتبال دانشگاه گلستان نماینده استان در مسابقات سوپر لیگ 'ب' بانوان دور رفت مرحله نهایی را با شکست آغاز کرد، بانوان گلستان مغلوب سنندج میزبان این دیدار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، تیم بسکتبال دانشگاه گلستان که با صدر‌نشینی در مرحله مقدماتی رقابت‌های سوپر لیگ بانوان به دور نهایی این رقابت‌ها صعود کرده بود ، روز پنجشنبه در نخستین بازی به مصاف تیم هیات بسکتبال سنندج رفت.
بانوان گلستانی که در نیمه اول این دیدار نتیجه بازی را 35 بر 25 به حریف واگذار کرده بودند در دو کوارتر پایانی نیز نتوانستند از عهده تیم میزبان برآیند و بازی 70 بر 55 به نفع میزبان تمام شد.
نماینده گلستان در دومین دیدار هفته نخست دور نهایی صبح جمعه(امروز) به مصاف نارسینای تهران خواهد رفت.
دیدار‌های هفته دوم این مسابقات 17 و 18 بهمن ماه به میزبانی مشهد و هفته سوم نیز در 28 و 29 بهمن ماه در خانه بسکتبال گرگان برگزار خواهد شد.
در این رقابت‌ها تیم‌های هیات بسکتبال خراسان رضوی، نارسینای تهران، هیات بسکتبال سندج و دانشگاه گلستان حضور دارند.
ریحانه باقری ،فایزه گرزین ،مبینا خاکی ،نیلوفر مفیدی ،انیس گریوانی ،زهرا سوخته سرایی ،شیما خوش آیین ،رضوانه ملکی ،مهلا دیژطاهری فشیما داداشی ،سارینا یوری ،سارا کبیر بازیکنان تیم دانشگاه گلستان هستند که به سرمربی‌گری نیکا لیک‌بیک‌لی در این مسابقات حاضر می‌شوند ،لیلی اطمینان و شهرزاد کریمیان نیز این تیم همراهی می‌کنند.
گلستان و گرگان یکی از مراکز پر استعداد در زمینه ورزش بسکتبال در سطح کشور محسوب می‌شوند که در سال جاری علاوه بر حضورتیم‌های قطران کاوه ،شهرداری نوین و شهرداری گرگان در قسمت مردان ،تیم دانشگاه گلستان نیز در سطح اول بسکتبال بانوان کشور حضور دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

گلستان رکورد‌-دار بیشترین تصادفات نوروزی

ایجاد دانشکده پرستاری در دانشگاه آزاد گنبدکاووس/ تاسیس کارخا

رسانه‌ها و تأثیرات آن در زندگی مردم

مجمع همدلان توسعه گلستان حملات تروریستی تهران را محکوم کردند

اردوغان: تلاش برای کودتا، اقدامی فاشیستی ضد دموکراسی در ترکی

گزارش تصویری از مسابقات گؤرش در ترکمنستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram