T Kabedi GolstanUniاخبار ورزش بانوان- تورکمن نیوز: تیم دانشگاه گلستان در پایان مرحله گروهی سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور با صدرنشینی راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه اول، عصر جمعه با برگزاری دو دیدار در خانه بسکتبال گرگان به پایان رسید.

در یکی از این دیدارها تیم دانشگاه گلستان با نتیجه ۴۷ بر ۴۱ مقابل تیم آرارات اصفهان به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه اول راهی مرحله حذفی شود.

در این دیدار نیکا بیک لیک لی سرمربی دانشگاه گلستان تیمش را با ترکیب اولیه مهلا دژطاهری (کاپیتان)، ریحانه باقری، مبینا خاکی، رضوانه مکی و نیلوفر مفیدی به میدان فرستاد.

کوارتر نخست این دیدار با تساوی در عدد ۱۰ به پایان رسید، اما کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با برتری (۴ - ۱۲) و (۱۲ - ۱۳) دانشگاه گلستان همراه بود و آرارات اصفهان فقط در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ مقابل حریف خود برتری داشت.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم هیئت بسکتبال مشهد با نتیجه ۵۲ بر ۳۶ مقابل ستایش تهران به برتری رسید.

در جدول رده بندی گروه اول این رقابت‌ها در پایان مرحله گروهی، تیم دانشگاه گلستان با ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و تیم هیئت بسکتبال مشهد با همین تعداد امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، همچنین تیم‌های آرارات اصفهان با هشت امتیاز و ستایش تهران با ۶ امتیاز به ترتیب در مکان‌های سوم و چهارم جای گرفتند.

مرحله گروهی رقابت‌های سوپرلیگ (ب) بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۹ تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار شد که تیم‌های اول تا چهارم هر گروه راهی مرحله حذفی شدند و در این مرحله به صورت ضربدری با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ ریحانه باقری، نگار حاج صفرعلی، فائزه گرزین، مبینا خاکی، نیلوفر مفیدی، انیس گریوانی، زهرا سوخته سرایی، شیما خوش آئین، رضوانه ملکی، مهلا دژطاهری، شیوا داداشی، نیکتا مقصودلو و سارینا یوری، بازیکنان تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گلستان هستند.

همچنین نیکا بیک لیک لی به عنوان سرمربی، لیلی اطمینان و شهزاد کریمیان به عنوان کمک مربی، صغری محبی به عنوان مدیر فنی و لیلا غریبیان به عنوان سرپرست، اعضای کادر فنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می‌دهند./مهر

مطالب مرتبط:

اعزام دانش‌آموزان شهرستان‌های آق‌قلا و بندرترکمن به اردوهای

فقدان نقد حرفه‎ای در ادبیات کودک و نوجوان ایران/ تنها 10 درص

آمادگی شرکت هلندی برای ارائه فناوری بسته بندی وتجارت میوه با

مهاجم محبوب تیم ملی خبر ازدواجش را تایید کرد

توجه به وضعیت رفاهی زندانیان در اولویت است

توسعه و توجه ویژه به میگو اقدام ارزنده دولت در شهرستان گمیشا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram