IMG 5231اخبار والیبال لیگ برتر - تورکمن‌نیوز: در حاشیه تمرینات تیم شهرداری اراک با نقدی مربی این تیم در مورد تیم اراک و انتخاب مربی تیم ملی صحبت‌های کوتاهی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛ مربی تیم اراکی عنوان کردند، با توجه به دیر بسته شدن این تیم سکانس صعودی تیم را از هفته پنجم تخمین زده بودیم.
در سه هفته اول و هفته چهارم با تیم‌های قوی که برای قهرمانی یا قرار گرفتن در 4 تیم بالای جدول بسته شده بودند رو در رو شدیم.
در این هفته نیز با گنبدکاووس که تقریبا شبیه تیم خودمان است بازی دادیم. گنبد در هر جایگاهی که باشد گنبد است. نمیتوان گول جایگاه جدولی گنبد را خورد. گنبد با تماشاگران فهیم و والیبال‌شناس برای هر تیمی خطرناک است.
نقدی در ادامه صحبت‌هایشان در مورد انتخاب مربی تیم ملی و اینکه حرف از سیچلو زده می‌شود بیان داشتند: اگر قرار باشد سیچلو بیاید باید تمام ارکان فدراسیون و رسانه‌ها باید حمایت کنند، ولی به نظر بنده سیچلو که یکی از بهترین تئوریسین‌های والیبال دنیا است همیشه و در تمام تیمهایی که با آنها کار کرده به عنوان کمک بوده نه سر مربی.

IMG 5050

مربی تیم شهرداری اراک در خاتمه از تاماشاگران گنبدی که بدون کوچکترین حاشیه و با احترام به تیم مقابل نماینده شهرشان را تشویق می کنند تشکر کردند.   
خبرنگار : شیرمحمد شیروانی                          انتشار دهنده: یاشار نیازی

لینک مرتبط با این خبر:

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

هشت نفر اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر گنب

احتمال سونامی در خزر/تاثیر دریای خزر در بروز زلزله در ایران

عملیات اجرایی احداث کارخانه استحصال ید در منطقه مرزی گنبدکاو

شور و شادی همشهریان سردار آزمون از صعود ایران به جام جهانی ۲

پیام رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

پذیرش دانشجو در رشته پرستاری از مهرماه 96 در گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram