Havash TurkmensNews 9اخبار والیبال گنبد کاووس - تورکمن‌نیوز: در ادامه تیره روزی‌های والیبال هاوش، بعد از دو بازی خارج از خانه، اینبار در خانه میزبان سایپا تهران با هدایت مسعود آرمات بود.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛ تماشاگران سانت به سانت سالن را پر کرده بودند. گروهی از بوقچی‌های هاوش همراه با تنبک آمده، تا شور و نشاطی را به سبک هاوشی‌ها ایجاد کنند.
فریادهای سینه چاکان با هر اسپک میکائیل که بر زمین عمود میامد تا کیلومترها گوش‌ها را نوازش می‌داد. تماشاگرانی که برای آنها والیبال گنبد در ارجح بود تا اسپانسرها.
 قبل از شروع گیم، میهمان این بازی یعنی سایپا ادای احترامی داشت به زنده یاد غیاث الدین صحنه. در حقیقت این کار وظیفه هاوشی‌ها بود تا سایپا.
حتی جا داشت باشگاه هاوش از تماشاگران عزیزمان، فردی که سال‌ها برای والیبال گنبد گلویش را به حراج گذاشت و یکی از افرادی که در همه حال سنگ‌ سر مربی هاوش را به سینه می‌زد و اکنون در آغوش خاک آرام گرفته مراسمی را ترتیب می‌دادند.

حرف از "آپبی غراوی" که هنوز رفتنش را باور نداریم است.
 باشگاه کاله در اولین بازی خانگی خود از پیشکسوتان والیبال قدردانی کرد. ولی در گنبد گروهی اطراف والیبال هاوش جمع شده که فقط به فکر قراردادهای خود می‌باشند.
بس نیست بیست سال و اندی پایتخت والیبال، رو کاکل این آقایان می‌چرخد ولی خروجی این ناکارشناسی‌ها فقط و فقط حقارت والیبالمان در گنبد است.
هفته سوم در خانه جلوی دیدگان چندین هزار تماشاگردست‌ها را به نشانه تسلیم بالا بردن هنر این گروه دور همی‌هاست. آقایانی که با عناوین مختلف در والیبال هاوش جولان می‌دهید. براستی بازیکن خارجی تیم هاوش که هزینه خوبی برای این بازیکن شده آیا بالاتر ازمحمود پورقاز یا احسان دانش دوست است؟
 احسان دانش‌دوست با  2 متر قد در حال حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان  حضور دارد، این بازیکن در مسابقات قهرمانی کشوری جزء امتیاز آورترین بازیکنان کشوری انتخاب شد، به چه دلیل این سرمایه‌های والیبالمان نباید جایی در والیبال گنبدکاووس داشته باشند؟!
 عوض جمع کردن گروهی از تمام شده‌های لیگ برتری که فقط بدرد سفت کردن پیچ نیمکت می‌خورند بیاییم به این بازیکنانی میدان دهیم که فرداهای والیبال گنبد را گارانتی بکنند.
این همان اقتصاد مقاومتی است که باور بکنیم آینده‌سازان خودمان را، تا دست نیاز به کشورهای بیگانه با ورود بازیکنان دسته چندمی که جیب دلالان را شیک و تمیز پر می‌کند، دراز نکنیم.
آقای محمدی هدف از سیاه کردن این چند تکه کاغذ بدنبال تخریب یا خدایی نکرده عناد با کسی یا فردی  نیست، روزگار ما نیز خدا را شکر با والیبال یا دنبال این مسئول راه افتادن نمی‌چرخد، کمک شما به والیبال را ارج می‌گذاریم، ولی با ذهن‌های فسیل شده که افکار  این آقایان در سراشیبی تندی قرار گرفته، نمی‌توان تیم‌داری کرد. مگر انسان چند بار از یک سوراخ باید گزیده شود؟
بهتر است اتاق فکری متشکل از با سوادان این رشته و دلسوزانی که برنامه برای خارج شدن از این بحران را دارند استفاده کرد تا والیبال گنبد که در حال حاضر شما عهددار هزینه این رشته جذاب در این شهر شده‌اید سر و سامانی بگیرد.
به گزارش خبرنگار تورکمن‌نیوز: کلیه تصمیم گیری‌ها در فضای محدود گرفته می‌شود و در این آشفته بازار افرادی به این فضاها راه پیدا می‌کنند که با گروه تصمیم‌گیر در یک خط، مساوی و موازی باشند.
ما شهر خودمان و والیبالمان را همانند جانمان دوست داریم، نمی‌خواهیم افرادی برای والیبال تصمیم بگیرند که جزء پسرفت کار دیگری انجام نداده‌اند.
باشگاه میدان آق قلا می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای باشگاه داری باشد. باشگاهی که هر ازگاهی چند، معمری را دعوت می‌کند تا گوشزدهای لازم را برای آموزش والیبال در دستور کار خود قرار بدهد.
امیدواریم در ادامه بازی‌ها والیبال گنبد روند صعودی خود را در پیش بگیرد.
حاشیه‌های بازی گنبد، سایپا
-  جای خالی بزرگ داوری والیبال گنبد حاج آقا نافعی بر روی میز منشی داوران احساس می‌شد. نباید با پیشکسوتان خود به این شکل برخورد کرد.  
-  نظارت دقیق آرمات هنگام اسپک‌های نمایشی قبل از بازی بر روی شاگردان خود می‌تواند آموزنده باشد.
- دوربین رو فضا‌ی سالن معروف به دوربین عنکبوتی که برای اولین بار در سالن المپیک گنبد رو نمایی شد. از نکات جالب حاشیه قبل از بازی می‌توان نام برد.
- طبق معمول جا برای خبرنگاران مشخص نشده، البته بعضی از اطرافیان هاوش منتقدین والیبال را به چشم اغیار نگاه می‌کنند.
- اعتراض‌های میکائیل تاجر به داور تا حدودی از انرژی او کاسته بود. بهتر است این بازیکن تمرکز خود را به بازی بگذارد.
- سه هفته از شروع لیگ برتر والیبال می‌گذرد، ولی مربی هاوش ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده.
- گروهی از تماشاگران در پوئن‌های آخر گیم سوم سالن را ترک می‌کردند، که با پیروزی هاوش در این گیم به سالن برگشتند.
- در روزهایی که خیلی از مربیان چشم دیدن همدیگر را ندارند، طاهر قره‌داشلی این مربی با مدرک بین المللی قبل از بازی، به نیمکت هاوش رفته و برای مربیان و بازیکنان آرزوی پیروزی کرد.
خبرنگار: شیر محمد شیروانی                    انتشار دهنده: یاشار نیازی

لینک مرتبط با این خبر:

هفته چهارم لیگ برتر والیبال: تقابل دو بال ترکمن صحرا در آمل+عکس

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

 

مطالب مرتبط:

عادات بدی که پول‌تان را به هدر می‌دهد

مراسم معارفه اعضای هیات والیبال گنبدکاووس برگزار شد+تصاویر

کارگاه آموزشی آشنایی با حقوق شهروندی نظام اداری کشور در هواش

راه اندازی نمایندگی استاندارد در مرز اینچه‌ برون

کشف اشیاء ۲۸۰۰ ساله عصر آهن در گنبد کاووس+ تصویر

گردشگری در جزیزه آشوراده فرصت یا تهدید؟

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram